bf-juni västerås
angeni: jag går in i vecka 35 imorgon :) Leah kom exakt en vecka tidigt så kan ju hoppas att krabaten gör samma sak :)
angeni: jag går in i vecka 35 imorgon :) Leah kom exakt en vecka tidigt så kan ju hoppas att krabaten gör samma sak :)
jo det känns faktiskt riktigt skönt att det inte är långt kvar nu tills man har den lille i famnen! :) närmaste månaden kommer nog gå väldigt fort då Alfons kommer hem idag från sin mamma och kommer vara hemma till 21 April, så man kommer ju inte hinna slappa direkt :)
Nihao: jag hoppas verkligen på en lugn förlossningen och att komma hem så fort som möjligt, har ju endå 2 ungar hemma också :)
loppisen i lördags var inget att hänga i julgranen men på rocklunda i går hittade vi massor. det var jätte mycket leksaker och babykläder :)
Hoppas hus byggandet går bra! :)
Bezilia: du kan alltid få komma hit nu när du snart är hemma hela dagarna och träna på mina busar så kan ja vila en stund *ler*, tänkte om du skulle ha lite långtråkigt. Men en 4 åring och en 16 månaders så hinner man aldrig ha tråkigt :)
Start på mammaledighet:
16/4 Bezilia (Anna)
Nu Skuggspel (Sanna)
Nu HippYgirl (Elin)
Bezilia: men det låter ju alldelles super! :)
Lady of Baqueta: ja just ja, får se vem som får först då *ler*
Fy va trött jag är nu, märks att ja inte kunde somna om efter 03 inatt. Och fullt ös med 2 ungar på e.m :)
Skuggspel: jag skulle lätt rekomendera citypraktiken på stan! både kicki och marie är super mysiga! :)
Hoppas alla får en super Påsk! här ska vi ha lite vänner över och Alex syster kommer ner från falun :)
mina föräldrar har en border collie. Eller Zingo är 7% lab och 12% golden också. Han behöver massor med träning och promenader. Vilket syns på honom att han inte får så han har ju blivigt helt vrickad :(
Nu ska Leah leka med morfar medans jag och Alex ska till Bm och prata lite förlossning. Man gjorde ju det på föräldragruppen förra gången men eftersom det inte vart en vanlig förlossning förra gången ville hon prata lite mer om det och färska upp minnet lite. nu är det 33 dagar kvar *ler*
ja just ja, väskan kanske ska packas. är ju bara en månad kvar :) sist hann jag aldrig få med mig väskan utan den fick Alex hämta senare :)
thi hi, jag vann nyss en helsvart babysitter på tradera för 2 kr :) ja precis jag skrev rätt. 2kr! *ler*
nu mår jag lite bättre i min otroligt trista förkylning! :)