Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

jolinsfaster: tror jag va in på en hemsida som handlade just om bilstolar.

kommer inte riktigt ihåg men dom hade delat på den och satt ihop den på längden på nå vis. vagnen var helt skyddad och inga skador alls när den kom fram. kommer ihåg att den skickades med posten så den hamnade ju på närmaste ica. tror posten var billigare än DHL.

Plogen: vad du ska ha för vagn beror lite på hur du kommer använda den. Jag som jämt åker buss eller går vill ju gärna ha en lätt vagn som inte väger så mycket men endå stabil och inte för bred och klumpig. lufthjul har ja aldrig gillat då ja inte vill råka ut för punka, speciellt på nått dumt ställe. rörliga hjul är himla skönt och köra men tycker jag, när vi bytte till Leahs brio race vart ja helt koko eftersom den har 4 fasta hjul.

• HippYgirl
    Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni

Angeni: trist med huset men hoppas ni hittar nått annat super bra boende utan farliga trappor :) och i västerås så du kommer närmare oss andra :)

trasis: välkommen! jah ligger först och har Bf 9 maj :)
  • HippYgirl

Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni
    Plogen
    MaraFara (Sara)
    Happy73
    Nihao
    HippYgirl

Hehe, såg att ja kopierat listan men inte skrivit in mig själv *ler*

angeni: ja alltid är det ju ett plus, komma från svärmor är alltid bra, som sagt, ja är glad över att ha min i Dalarna. Sen har hon ingen bil och 2 hundar som inte får följa med hit så hon kommer inte så ofta :)

• HippYgirl

bezilia: jag reagerar på vissa katter men inte alla. så jag håller mig helt enkelt lite ifrån bara :)

• HippYgirl

jolinsfaster: ja vi ska till barnens hus på babykväll :) ja ska kolla om liggdelen till våran tvillingvagn och regnskydd till finns för bra pris :)
    Men sen hittar man väl mer. Alex skulle promt med, ja fick inte åka själv med plånboken, vet inte riktigt varför *ler*

• HippYgirl

jag har 75 dagar kvar idag :)

babykvällen är på torsdag dom stänger 18 men öppnar igen mellan 19-21 med massor av rea priser :)

• HippYgirl

här har vi inte några barnvakter, det är mina föräldrar då. men min ena syster bor tyvärr i skåne just nu. annars hade hon haft Leah varje vaken minut. All Alex släkt bor i dalarna. och min andra syster skulle ja aldrig lämna henne med. Leah får helt enkelt följa med på torsdag. Sen bor Leahs gudmor just nu i sthlm.

• HippYgirl

angeni: usch va trist. hoppas det kan lösa sig så ni blir av med huset.

Bezilia: en jobbarkompis är beräknad med första barnet till 15 juni (där omkring). är det okej om hon kanske följer med<+ hon tyckte det lät toppen att kunna träffa andra gravida i västerås :)

Här har min syster kommit hem från skåne och ska bo med oss on-fr. så idag var hon med till Bm och lyssnade på krabaten i magen :)

Imorgon ska vi till löga och bada på f.m och hälsa på våran mormor på e.m
    På fredag ska vi til busborgen och sen shoppa på stan :)

Nu har ja snart växt ur alla mina mamma kläder, så himla less. kommer knappt i byxorna länge och har verkligen inte lust att köpa nya nu när det "bara" är ca 10 veckor kvar.

• HippYgirl

vi var där och kom hem med en liggdel och regnskydd till syskonvagnen, så nu är det bara spjälsäng sen är det klart med saker :)

Angeni:super Grattis till hotell natten! skönt komma bort en liten stund :)

• HippYgirl

angående babyskydd hade vi acta graco till Leah och den blir super tung. när hon var 3 månadervart det super tungt att bära och då är ju inte hon direkt stor av sig. :/

Svar på tråden bf-juni västerås