bf-juni västerås
perni80: nu ska du ha fått adress!
super skoj att det verkar bli så många, jag har verkligen ingen koll alls på hur många vi blir! :)
perni80: nu ska du ha fått adress!
super skoj att det verkar bli så många, jag har verkligen ingen koll alls på hur många vi blir! :)
vi bor på Skälby. jag och Alfons har skottat 2 ggr idag. super dryg!
Happy: vi flyttade från Gryta till Skälby nu 2/1 :)
ja då ser det ut som ett bombnedslag i mitt v-rum. Alex håller på och ska sätta upp sladdlister och han är verkligen expert på att sprida ut sig *ler* äntligen har vi fått upp lite tavlor hemma också :)
ska bli skoj att ses imorgon. vi lär väl bli en 10-12 st tror ja :)
hejsan hoppsan! himla trevligt idag. ibland kändes det dock som att ja sprang runt mest och hann inte prata eller hänga med i det ni snackade om, men det får ja ta igen nästa gång *ler*
just nu har Alex vänt upp och ner på vårat vardagsrum och ska sätta upp vårt nya hemmabio system, så ja sätter mig i datahörnet och gmmer mig en stund :)
Fika 28/2 
Happy73
Angeni
HippYgirl
MumsMaräng
oj vad ni skriver! här har man varit utan internet i 2 dygn och tråden har blivigt 2,5 sida längre :)
kul för er som varit och tittat könet. När vi var på Ul i vecka 19 såg vi vad vi tyckte var en snopp och tanten sa det att, ja hon fick ju inte säga nått men kunde ju hålla med om att det verkligen såg ut som en snopp :) så blir spännande att se, var upp på Ul i v24 men då såg vi inget. Nu ska vi upp igen i v30 får se om vi kan se mer då *ler*
Imorgon åker Alfons till sin mamma över helgen och vi andra ska åka till Dalarna, Alex mormor har gått bort så det blir begravning imorgon. Jag har aldrig träffat henne och Alex har aldrig riktigt haft nån relation med henne så det känns lite skumt.
Annars är det fullt ös, magen växer (gick in i vecka 28 igår) och sparkar för fullt. vaknar av det på nätterna så det blir väl en riktig natt bebis denna gång. tur att dom andra 2 sover som änglar hela nätterna iaf *ler*
angeni: jo jag har ju fördelen att ha min svärmor i Dalarna:) jag klarar inte alex mamma och han klarar inte min. perfekt! :)
Happy: ja som tycker min mage är gigantisk. kortet vi tog i vecka 26, då är magen lika sort som den var med Leah i vecka 33 så ja vill inte riktigt veta hur mycket mer den kommer växa :)
Igår var vi i Dalarna hela dagen. på begravningen ville ju inte Leah sitta still så det vart lekrummet för henne och mig. på fikat efteråt var alla gammlingar glada över att hon var där och busade runt. Kändes skönt i allt trist som hänt lixom. "krabaten" sparkade runt som vanligt och ja fick till och med skälla på honom/henne då det vart lite mycket tilllsut :)
när vi kom hem igen runt 21 var jag helt slut! och hade onti ryggen som aldrig förr! la mig i sängen för att sträcka på mig men då somnade ja visst *ler*
Idag har vi varit till Sala och besiktat våran rishög, och den gick igenom. Några småsaker som ska fixas bara.
nu på e.m ska ja på ryggskola på citypraktiken och det känns ju himla bra med tanke på hur ont jag hade igår.
vi fick inte gå på studiebesök förra gången. det har dom slutat med.. nu får man gå på en power point presentation om hur det ser ut och funkar där.
Bezilia: jag fick inte igenom min första gången heller. men vägrade ge mig och ringde och pratade med dom. Men självklart fattade dom iaf inte. så det slutade med att dom ringde chefen och pratade med henne och då gick det igenom. så stå på dig och ge dig inte! :) Det är ju för din egen skull! :)