Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

Plogen: jag lånar dom jätte gärna! Säg bara till när jag kan komma och hämta dom! :)

• HippYgirl

Tack Lisa! kryckorna är guld värda! Dock tycker Alfons att dom är roliga att leka och försvina med *ler*

• HippYgirl

hallojsan allihop! Idag har Alex varit hemma från jobbet för att hjälpa mig. Men imorgon tidigt åker han till GBG och kommer hem på onsdag kväll :( Så vi får se hur det går. får väl se det lite bra iaf att Alfons åker till sin mamma över helgen från och med onsdag efter dagis. men största svårigheten är ju att få honom dit. tar 30 min i vanliga fall att gå till dagis och tar väl 1,5 timme om jag ska gå nu. får hoppas att det går att cykla iaf. Annars är detta riktigt vidrigt. kan inte sitta, ligga gå utan att det gör ont eller ilar i hela benen. Ska börja med akupunktur hos bm på fredag iaf. Det kommer inte hjälpa från första gången men förhoppningsvis efter några gånger. dom resterande 20 dagarna kommer vara grymma och låååånga annars.
    Men polgens kryckor hjälper en hel del! :)

• HippYgirl

Angeni: jo jag hoppas med det släpper men alla säger att det släpper när ungen är ute! och så länge kan ja inte vänta. kommer gå under!  hoppas verkligen akupunkturen kan lindra.

• HippYgirl

Baqueta: thihi, killarna är nog mer nojjiga än vad vi är *ler* Bilstolen den har vi redan satt i bilen så nu är det bara att titta ut här hemma :)

Jag kunde cykla fram och tillbaka till dagis idag *stolt* men så fort det vart backe så märktes det att man cyklade med enbart vänster fot och högern bara hängde :) Nu är iaf båda ungarna hemma och vi får ta en lugn e.m hemma och ute på tomten. Blir ingen promenad till lekparken, eller på övervåningen :). Alex åkte ju och jobbar i gbg nu. så ingen bebbe får komma förens på Torsdag när han är hemma igen *ler*

kl13 på söndag funkar för mig. Har bara inte kommit på vad jag kan ta med än :/ tips gärna :)

• HippYgirl

Någon som har eller vet någon som har ett växthus i plast på ca 10 kvm ni vill bli av med? :)

• HippYgirl

jag var till spec mvc i morse för att kolla blodflödet i navelsträngen. var dit och gjorde det förra onsdagen och det var normalt, men på övre kurvan av normalt så hon tyckte jag skulle komma efter en vecka. Nu i morse såg det likadant ut men dom tycker jag ska gå 1-2 ggr i veckan och kolla det fram tills att krabaten tittar ut, så nu hoppas jag verkligen att han tänkter göra det inom en väldigt snar framtid!
    Att lyckas hitta en tid då man hinner lämna Alfons på dagis, att min pappa ska kunna ta Leah och man ska kunna ta sig dit med ishias är inte lätt! Sen ska man ju även gå till bm 1 ggr i veckan. Till bm kan jag ju ta med Leah men ska jag få akupunktur måste pappa ta Leah dom tillfällena också.

Får snart skaffa hemhjälp som tar hand om ungarna medans jag ska springa på alla mina läkarbesök! :/

• HippYgirl

Fika/ätbart hos Marängen 25/4  kl 13

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika) - Kärleksmums (jag vill ha sött{#lang_emotions_tongue_out})
    MaraFara(Sara) - dricka
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin) - tar med lite vindruvor/plockfrukt
    Perni80(Pernilla) - taccos paj
    Nihao(Emma) - tar med matbröd
    vikh(Sara) - tar med mig pastasallad med kyckling.
    Skuggspel (Sanna) någon sorts kaka.
    MumsMaräng
    Plogen - muffins

• HippYgirl

Alla täcken och lakan har lika mått så har man köpt ikeas täcke och kudde kan det vaar så att lakana på nått annat ställe inte har samma mått :/ vi har 4 olika mått på 4 olika spjälsängstäcken här hemma :(

Men vi har haft ikeas täcke och kudde från start.

• HippYgirl

skuggspel: har testat och det är lite svårt men man får göra så gott man kan *leR*

Svar på tråden bf-juni västerås