bf-juni västerås
nu var jag snabb. det ska stå att alla täcken och lakan har OLIKA mått.
nu var jag snabb. det ska stå att alla täcken och lakan har OLIKA mått.
Plogen: känner du rörelser är det nog helt okej men känner du dig osäker så ring så du kan få komma upp på en koll!
Mara: jag gick in i vecka 38 i måndags och då var måtten på min mage 32 cm. :)
Nihao: nja just idag är det inte alls bra! kan knappt röra mig. :/ Igår var nog den bästa dagen sen det kom för en vecka sen men idag är det värsta :/
jaha, då tyckte Leah att det var dax att gå upp halv 5 idag :/ ska på första akupunkturen idag, hoppas verkligen att det kommer hjälpa efter några gånger! Annars grinar jag snart till mig ett planerat snitt, min vardag går under!
super skoj att komma iväg på fika på söndag iaf, det är mitt nästa glada mål :)
Nihao: jo det hoppas verkligen jag med! jag gick in i vecka 38 i måndags så 16 dagar kvar *ler* men just nu känns det som att det är lååååånga 16 dagar.
hoppas verkligen på att akupunkturen kan hjälpa, dock tar det några gånger innan det ger resultat. så vill ha tid på måndag MORGON igen ;) och resten av veckan. :)
tack för en trevlig knytis idag! och jätte fint hemma mums! :)
nu är det bara att ta det lungt och sova. imorgon ska Leah få leka hos en kompis medans vi är på spec. och kollar in vårat typ 8de UL :) får se om det är ändrat eller om det fortfarande ligger en liten pojke där inne *ler*
Happy: nej vi har inte bestämt namn, jag har förslag men dom vill inte Alex och han har förslag som inte jag gillar :) men vi har ett tjejnamn vi gillar båda 2 *ler*
nej mår bättre gör jag inte. Funderar starkt på att fråga idag när jag är på spec om snitt. Känner att jag pallar inte mer. Jag har aldrig känns känslan av att jag gett upp tidigare men nu har jag verkligen kommit till en punkt då jag inte pallar mer. Att ha konstant ont, inte kunna ta hands om barnen, ligger vaken halva nätterna för att det gör ont och vaknar helt stel i kroppen som sitter i hela dagarna, kan inte röra mig eller fixa vardagen. Känns som att händer det inte något väldigt snart så kommer jag ligga i en säng och bara stirra upp i luften och inte känna, vilja någonting. jag känner mig fysikst och psykiskt tom.
Är himla rädd för att jag bara ska känna allt fel när den lille kommer ut. Det är ju inte hans fel att jag mår som jag mår men endå.
Det gick bra hos spec i måndags, flödet i navelsträngen hade fixat till sig lite så nu fick jag en ny tid på måndag igen, men läkaren hoppades att krabaten skulle komma innan dess, han tyckte ju då att det är ju inte så långt tid kvar, så härda ut, men om man går över tiden med 2-3 veckor da?!
Annars så ska jag på akupunktur imorgon och på Tisdag hos Bm.
ja jag säger som Annika, jag skriver upp mig på fika men med reservation om att krabaten vill komma :)
Lördag 1/5
Bezilia (Anna)
Happy73
Söndag 2/5
Bezilia (Anna)
Happy73
Lady of Baqueta (Annika)
Lördag 8/5
Bezilia (Anna)
Lady of Baqueta (Annika)
HippYgirl ( Elin)
Söndag 9/5