Kollade nu och såg att det är exakt 100 dagar kvar till Bf och då vart jag faktiskt lite nervös och stressad, visst vi har det vi behöver men ja tror nog det är själva förlossningen jag är lite rädd för. så himla rädd att det ska bli samma skit igen. när jag pratade med läkaren på spec förra veckan så sa han att HELP kan komma tillbaka och om ja skulle känna något annorlunda så skulle jag höra av mig annars ska ja tillbaka till honom i vecka 30. men jag frågade då om det är samma symtom (gjorde ont uppe på magen) då säger han: "nej du kan känna dig trött, svullen ja lite vad som helst". och då tänkte jag: "HALLÅ JAG ÄR GRAVID; KÄNNER SÅ JÄMT!" så jag vet lixom inte när ja ska känna och tro att det är nått fel, ska ja ringa honom varje f.m när ja känner mig trött och svullen! haha!
Sen trodde han inte heller att jakommer gå hela tiden ut. nej nu vil ja bara att krabaten ska komma ut så ja slipper tänka på det. Har iaf sagt åt min pappa att när vi ringer så kommer han och tar hand och Alfons och Leah :)
Igår var ja till barnshopen på ängsgärdet, nån som varit där? det är ju iaf en affär med begagnade kläder (44-116), leksaker, vagnar, sängar, bilstolar ja allt igentligen. super trevlig tjej som har det! jag och Leah åkte iaf dit igår och kom hem med 10 tröjor, 7 par byxor och ett par överdrags byxor 580 kr :) hon tar inte in vad som helst och det som inte säljs på 3 månader skickar hon vidare eller så kommer ägaren och hämtar det. så alltid nytt sortiment :)