Mums: Alex är verkligen inte den lättaste att klä, han sätter sig på tvären som en 2 åring :) men nu vart det mörka byxor och så hittade vi en svart stickad tröja på stan han godkände, men han skullle då aldrig använda den igen! ;)
Leah och Alfons ska leka med Alfons mormor och "Lelle" medans vi är på begravningen så det känns ju iaf jätte bra, så skönt att ha den kontakten med dom att jag kan fråga hans mormor om hon vill vara barnvakt till båda. så skönt att dom inte gör skillnad på dom. Alfons mormor är mer engagerad i min graviditet än min egen mamma :)
i Fredags ringde min mamma och sa att min farbrors fru hade gått bort i hjärnblödning. usch! nu tycker jag det är lite väl mycket. var ju på Alex mormors begravning för 4 veckor sen :/ Sen gick även Hans pappa bort i hjärnblödning när Alex var 7 år så han tyckte det var riktigt jobbigt. min farbror har en son som just är 7 så Alex brydde sig mest om hur det var med stackars rasmus.
nu ska vi snart åka ut till mina föräldrar i tillberga och hämta hem Alex ängla trumpeter vi har vinterförvarat där. Han är helt galen i blommor, men inte vanliga blommor utan han ska köpa frön utomlands och ta hem saker som inte finns här, eller som förra året så odlade vi svarta, gröna och röda gurkor, svarta tomater, jordnöter, vita pumpor och massor med ängla trumpeter som inte finns i sverige. :)
sen säljer han det där på tradera. föra sommaren fick vi ihop 15000 :)
Hoppas alla får en skönsöndag! :)