bf-juni västerås
perni80: Det hade varit super trevligt att komma på lunch hos dig den 20 men jag jobbar 10-16, ska kränga lite bh:ar 
perni80: Det hade varit super trevligt att komma på lunch hos dig den 20 men jag jobbar 10-16, ska kränga lite bh:ar 
Happy73:
vi har också lite svårt att komma på namn, särskilt ett pojknamn. Jag är så säker på att vi kommer att få en flicka så jag kan inte "think out side the Box" ! Jag har alltid velat ha Erik som namn men nu heter min make det så det känns ju inte så passande ;) Det är bara att fortsätta brainstorma....
Jag slutar jobba kl 15 den måndag den 22:a så vi kanske kan gå och ta en kopp te/kaffe då eller kanske gå på en promenad om vädret tillåter ? Jag missar också lunchdaten på lördag så jag är väldigt sugen på att hitta på något.
Happy73: Du kanske får användning av tjejkläderna själv! Jag träffar gärna Isak, det blir super trevlig.
Jag har tagit ledigt from 26 Maj (BF 9 Juni). När vi var på föräldraträffen så frågade vi BM när hon tyckte att man skulle gå på ledighet och hon rekomenderade starkt att man skulle ta ledigt minst 2 veckor innan BF. Hon sa att man har mer ut av att ta ledigt 2 veckor innan BF så man hinner varva ned än vad det ger att få vara hemma 2 veckor till i slutet av ledigheten med barnet.
Bezilla: Stor grattis,måste kännas mycket befriande 
Happy73: vad tror du om en date på Kalle på spången på måndag vid 15.30?
angeni: vad skönt att höra att allt är bra nu, nu håller vi tummarna att allt fortsätter som det ska. Förstår att du är trött idag , både mentalt och fysikt , det är inte så konstigt.Se till att du får vila ordentligt nu !
God morgon!
Ha en skön lunch idag 
Hej girls !
hoppas ni hade det trevlig på lunchen, jag hade jätte tråkigt på jobbet ídag, hade hellre velat vara med er 
MaraFara: grattis till söte sonen ! Det måste ha varit hur häftigt som helst att se det i 3D
Appropå fika, jag kan tyvärr inte den 10:e ,jag jobbar då. Jag jobbar rätt ofta på lördag 
Fika
10/4
Bezilia (Anna)
vikh(sara)
11/4
Bezilia (Anna)
Happy73
vikh(sara)
Happy73
Shia