Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Här går man +11 dagar. Har inga riktiga käningar utan någon gång sisodär en gnolande mensvärk. Jag har väl lite mer sendrag eller vad det heter i innanlår o över rumpmuskeln.

Marafara jag kan förstå om du inte får så mycket gjort när stora killen äter så ofta. Isak åt som en galning han å.

Idag har jag köpt en liten pool till isak så man slipper springa så mycket efter honom nu när han är ledig från dags (jag trodde ju att bebisen skulle ha kommit vid den här tiden o sambon o jag skulle vara hemma ihop). 

• happy73
    plogen det enda tips jag har är att pumpa ut mjölk o amma ofta men det är ju inte alltid det räcker.
  • happy73

Hej jag ska till bm i morgon så då kan jag inte fika men efter samtalet vet jag mer om hur veckan ser ut. Jag börjar bli ganska trött plus att jag har isak hemma hela dagarna så man orkar inte mycket i den här värmen.

Sussi jag har ju ingen erfarenhet av två men en vän sa att det tog ca en månad så hade deras stora syskon kommit mer till ro med den nya bebisen.

• happy73

Hej tjejer!
    Äntligen kom våran lilla son. 30 juni så det var ju verkligen sista dagen hehee. Han var 53 cm lång o vägde 4195g. Det gick super fort så jag han bara med lustgas. Men vi mår alla bra. Vi har inget namn på honom ännu så jag får återkomma med det.

• happy73

ageni ja precis så tänkte jag också. Det är skönt att de sparkar.
    Tack alla för era grattis

• happy73

jolinsfaster oj det var inte kul för er. Men skönt att det går att ordnatill. Skönt att hon får gå upp i vikt igen.

Jag kanske hänger med på fika nästa vecka men vill inte skriva upp något ännu med tanke på att vi tar en dag i taget. Bestäm någon dag o plats, tid så får jag se om det passar.

• happy73

Hej tjejer !
    Här är det bra med oss och amningen fungerar bra. Tänk på att ni själva dricker överdrivet mycket nu i värmen. Att ni har ett glas vatten som alltid fylls på. Det är jätte bra om ni ammar ofta nu när det är så varmt (om ni ammar vill säga) Mjölken inne håller ju allt bebben behöver så det är ju kalas.

Våran son som är namnlös fortfarande är så go o snäll. Äter lagom o sover så bra. Jag hoppas att det håller i sig. Isak är så gosig o snäll mot lillebror. Han är inte på hela tiden men ändå  nyfiken.

Tycker synd om er som är gravida nu när det är så varmt. förstår att ni håller på att flyta bort.

• happy73

Grattis shia i förskottSkål

Vad är det för adress till försäkringskassan där man skickar moderskapsintyget?

• happy73

Fredag 9/7: (PowerMeet)
    vikh(Sara)& Filip
    MaraFara & Melvin
    Bezilia & Tove
    Mums och Minstingen och Storebror
    Plogen med dotter och kanske pappan
    Happy & Son ev storebror

vallby låter bra. Vilken tid?

Svar på tråden bf-juni västerås