• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • skuggspel

Lady of B:
    Jag vet! Potatistryck!!{#lang_emotions_wink} Eller kanske om du itar små bilar och skär ut så du får schabloner..{#lang_emotions_undecided}..eller om du hittar fina bilder i en bok eller på nätet kanske man kan måla av dem på tyg eller om det finns något tryckeri som trycker på tyg..

• MumsMaräng

Äh, det var ju LADY OF B som undrade om tyg... Inte Skuggspel. Sorry!

• Bezilia

Mums: Jag tänkte bara kolla om du kan sätta på ugnen hos dig 10 min innan vi kommer, i 225 grader. Så ska jag värma på tilltugg när jag kommer :)

• sussi81

Hej tjejer!!!
    Hoppas ni haft en trevlig fika idag! Jag hade gärna vart med, men vi har tillbringat helgen hos mina föräldrar i Borlänge och vi har haft nån slags magsjuka, som sitter i hos mig fortfarande. Blää, och så himla jobbigt då min sambo åkte bort med jobbet i Fredags och ska va borta i TVÅ veckor... *pUh* Tur att man har föräldrar som ställer upp, men ändå så himla jobbigt att vara själv och stor och otymplig...

• Addisen

Tack MumsMaräng för att vi fick komma hem till dig på knytis! Det va jättemysigt! Och klockan bara sprang iväg. Jättekul att se er alla igen! Och alla fina magar!

Nu ska jag slappa i soffan och njuta av det sista av helgen!

• Plogen

Tusen tack för idag Mums och alla ni andra! Jättekul att träffas igen, och bra idé med knytis Mums! Och vilket charmigt hus ni hade förresten!

Nu dags för soffa och sen säng så man orkar med ny jobbarvecka!

Kram på er allihop!

• HippYgirl

tack för en trevlig knytis idag! och jätte fint hemma mums! :)

nu är det bara att ta det lungt och sova. imorgon ska Leah få leka hos en kompis medans vi är på spec. och kollar in vårat typ 8de UL :) får se om det är ändrat eller om det fortfarande ligger en liten pojke där inne *ler*

• happy73

HippY hade ni bestämt namn på er pojke eller hur var det. Hur mår du? är det lika illa som innan eller mår du bättre?

• HippYgirl

Happy: nej vi har inte bestämt namn, jag har förslag men dom vill inte Alex och han har förslag som inte jag gillar :) men vi har ett tjejnamn vi gillar båda 2 *ler*

nej mår bättre gör jag inte. Funderar starkt på att fråga idag när jag är på spec om snitt. Känner att jag pallar inte mer. Jag har aldrig känns känslan av att jag gett upp tidigare men nu har jag verkligen kommit till en punkt då jag inte pallar mer. Att ha konstant ont, inte kunna ta hands om barnen, ligger vaken halva nätterna för att det gör ont och vaknar helt stel i kroppen som sitter i hela dagarna, kan inte röra mig eller fixa vardagen. Känns som att händer det inte något väldigt snart så kommer jag ligga i en säng och bara stirra upp i luften och inte känna, vilja någonting. jag känner mig fysikst och psykiskt tom.

Är himla rädd för att jag bara ska känna allt fel när den lille kommer ut. Det är ju inte hans fel att jag mår som jag mår men endå.

Svar på tråden bf-juni västerås