• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MumsMaräng

Tack snälla alla som kom i går för den supertrevliga samvaron och för allt smarr vi fick käka! När man beklagar sig över män och muttrar om att man skulle vara gift med en kvinna i stället kommer jag hädanefter att hävda att man skulle bo i ett kvinnokollektiv i stället! Smarrig mat, trevligt prat...
    (Nej då, ni karlar som eventuellt läser detta: Vi älskar er och ska ingenstans rulla den närmaste tiden. No worries! ;D)
    Tja, då var det måndag. Hoppas det går bra för dig, HippY idag hos din BM. Du var så tapper i går som palllade att komma! Jättekul!

Jag ska till BM och i övrigt skrivjobb och kontorsjobb. Måste ligga på lite kunder om material om jag ska hinna avsluta projekt, inser jag.

Stor kram till er alla,
    Tant Mums

• vikh

Tack så mycket för igår alla,god mat och fikabröd med.Fint hem du har MumsMaräng.Hade bra alla hsl:vikh(Sara).

• Nihao

JA tack alla fina flickor för god mat, söööötsaker och sällskap.

Gu, HippY, ja det låter som det kanske är bra att diskutera att få ut barnet snart! Det låter ju inte klokt att må så dåligt och samtidigt försöka vara tvåbarnsmor, fru och glad och pigg, utan sömn! Klart det inte är barnets fel, men i v 38 är det förmodligen en välväxt frisk pojke, tror du inte det? Lycka till idag, hoppas allt vänder till det bättre och att du har en bra BM!

Lady: tror Lingon också tar hem tyger, det har mycket snyggt.

Ska kolla om vi kan fixa lite fikaträff hos mig/oss inom ett par veckor, jag återkommer...

• MaraFara

Tack för en trevlig eftermiddag igår.. Vi var ju ett gäng som var kvar rätt länge :).. många skratt, god mat å trevligt sällskap, kan det bli bättre?

• perni80

Tack så mycket för igår! Hur trevligt och gott som helst. Hoppas att vi ses snart igen! Kram på er!

• MaraFara

Vad pysslar ni med idag då? Elin och Sanna, hur gick det igår hos specMVC? Själv sitter jag i mitt gamla hus helt själv.. Fick ett litet skrämselskott igår kväll när jag helt plötsligt fick kännbara värkar i ryggen var 15onde minut.. Så idag har jag gett mig på att börja tvätta upp Melvins sängkläder.. Men eftersom jag bara har tillgång till tvättstuga och snällt måste vänta tills det finns tid, så fick jag låna exet´s tvättmaskin (ni vet han som ni, men framförallt Malin är lite kär i :))..

• skuggspel

Hejhej!
    När jag var hos spec sa de att bebisarna ligger +8 % och +6%.. Två stora killar mao..

MaraFara: Shit, spännande!

Jag vet inte vad jag ska hitta på med vilden idag, vi har redan avverkat den förmiddagsöppna öppna förskolan och nu sover han middag. Något måste jag göra, annars roar han sig med att kasta allt som inte är fastskruvat när vi varit inne en stund. Och jag vill helst bara gå i ide. Kanske inte så dumt att passa på att sova nu när han gör det förresten..

Nu har jag varit på Runes färg efter att ha blivit helt tokkär i Mums hus! Lite svårt att hitta men de hade en del kul.

Mums: Har du något bra tips på snickare så mottages det tacksamt. Vi ska flytta badrumsväggen någon meter (snarare bygga en ny, inte flytta den gamla skulle jag tro) och bygga två valv för att få en genomgång mellan vardagsrummet och fd garaget.

• Nihao

MaraFara: Tänk tänk om det närmar sig att få ut lillgrabben?!! Uppdatera om du känner mer! :)

Skuggspel: Bra att dina killar ligger plus! Allt de tar på sig är ju bra. Din mage är väldans fin! Och visst är det kul med färger och tapeter! När vi letade tapeter till en lägenhet för... kanske 8 år sen, var det svårt att hitta nåt snyggt. Allt var slätstruket och trist. När vi köpte huset för 3 år sen och skulle leta tapeter och inspiration fanns det så otroligt mycket så det var svårt att bara få fram kanske fem favoriter var. Det är jättekul idag, när det finns färger och former och strukturer och mönster i alla varianter! Marängen och co hade verkligen hittat fina alster. Lite synd bara att de vet hur man ska ta betalt. Vi sökte två bårder till en nisch, hittade en rulle för nästan 1300 kr... :) Dyr nisch, men fin.

För övrigt har jag varit hos BM idag. Det är så jäkla ofta man går helt plötsligt, nästan som om man snart ska föda barn! Nåväl, vi snackade andning (maken var med) och det känns så himla BRA nu. Känns som vi ska klara detta som ett team, och nu har jag börjat se fram mot förlossningen! Kul kul, ikväll ska vi hem och övningsandas.

• happy73
    Marafar nu blir jag jätte nyfiken på dit hem. Jag vill ha roliga tapeter men jag får bara massa ångest. Har du några bilder på ditt hem.
  • HippYgirl

Det gick bra hos spec i måndags, flödet i navelsträngen hade fixat till sig lite så nu fick jag en ny tid på måndag igen, men läkaren hoppades att krabaten skulle komma innan dess, han tyckte ju då att det är ju inte så långt tid kvar, så härda ut, men om man går över tiden med 2-3 veckor da?! 

Annars så ska jag på akupunktur imorgon och på Tisdag hos Bm.

Svar på tråden bf-juni västerås