bf-juni västerås
Grattis Skuggspel till gossarna! Förstår att det var tufft för din sambo när gosse nr 2 inte mådde så bra från början. Frida var också trögstartad och hade bara 3 poäng av 10 av dom dära poängen som dom tar efter 1 min. Efter 10 min hade hon dock full pott så hon repade sig fort.
Angeni: Kan tänka mig att det är tufft med två små, men håller med om att de kommer ha stort utbyte av varandra ganska snart.
Vikh: Vi använder NAN till Frida. Det hade dom på barnkliniken och där funkade det bra, så vi har fortsatt med det hemma också. Har inte haft några större problem. I början bajsade hon vid varje mål typ, men sen ungefär en vecka tillbaka är det cirka en bajsblöja per dag som gäller. På bvc sa dom att man ska hålla koll på att barnet bajsar en gång om dagen om det äter ersättning.
Bezilia: Vi funderar på att köra på tätt, att nästa kommer lagom till att maken tar examen om 1½ år. Får väl se om det går lika fort den här gången. När börjar babysimmet på Kristiansborg? Har tänkt gå med Frida.
Hippy: Jösses vad ni reser runt! Gäller iofs att passa på medan det är sommar. Hur tycker ni att det funkar att ha 1½ år mellan barnen? Funderar också hur du fått fast Sams bilbarnstol i cykelkärran.