bf-juni västerås
Hej allihopa
Sitter och väntar på att Frida ska vakna så hon hinner få mat innan vi åker på kryssning. Ska bli riktigt härligt att komma iväg. Frida blir två månader idag och har namnsdag (mellannamn) + att det var ganska exakt två år sedan Micael friade till mig (även det på en Finlandsbåt, dock inte samma), så vi har mycket att fira.
Mums: Jag har anmält mig till starta eget-kurs, så jag hoppas på att P har lite kunder som behöver hjälp framöver. Om inte, så kommer kursen säkert att vara nyttig ändå.
Jag har trott att jag skulle bli rastlös av att vara hemma, men ni verkar ju ha fullt upp med både det ena och det andra, så jag hakar gärna på till allt möjligt när jag också är ensam hemma. Jag skulle vilja sy barnkläder. Är det nån som är duktig på sånt eller intresserad av det? Har köpt på mig en del tyger från Panduro som just nu har 70% rabatt på alla tyger. Vet inte hur mycket det är kvar nu ifall nån vill fynda, för det var väldigt utplockat redan i början av förra veckan när jag var där.
Ni får gärna betygsätta dom öppna förskolorna som ni besöker i veckan, så man vet om det är värt att gå dit fler gånger.