bf-juni västerås
Hälsar även jag lille skrutten välkommen. Kul med en till!
I fredags hade vi barnvakt för första gången och precis innan mormor och morfar kom fick Frida världens utbrott förmodligen pga övertrötthet blandat med hunger. Tror mormor och morfar blev lite rädda när dom kom och Frida var i stort sett otröstlig. Men vi hann få ordning på det innan det var dags för maken och mig att få vår första stund tillsammans på egen hand. Kändes lite konstigt, men var mycket skönt också. Jag ringde efter ett par timmar för att höra hur det gick, och då hade Frida tydligen fått utbrott igen, men en mindre variant. Så det var riktigt spännande att komma hem... fast då sov hon så sött och mormor och morfar verkade inte helt förstörda och avskräckta så det får vi göra om nå fler gånger. Igår var vi hos svärföräldrarna på kräftskiva. Frida kunde inte sova, så det blev bärsele i drygt 1½ timme. Verkar som hon har fått det svårare att koppla av i nya miljöer. Nån utvecklingsfas?
Jag fick inte heller nån fika efter snittet. Maken fick fika själv med Frida i famnen. Det var inte förrän vi varit hemma i ett par dagar som jag kom på att jag inte fått nån fika! Lite sent påtänkt då.
Bezilia: Vi kommer gärna och fikar på onsdag. Jag har ju inte heller varit hemma hos dig tidigare. Om det är nån från Malmaberg/Skiljebo-maffian som vill ha promenadsällskap så hakar jag på!
Funderar på att testa Bäckbys öppna förskola på tisdag då dom har babydag. Sångstund kl 10:30. Fler?
Krya på er Lady och Hippy!