Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

HATAR att åka BUSS!!!!  fick stå och vänta på buss hur länge som helst. det kom 2 st 1:an och 2st 15! men inte f*a fick vi plats på någon av dom med våran gigantiska vagn och Sam vaknade och skrek! när 11 kom sen så mosade jag in vagnen och typ sket i om jag krde på någon, jag skulle in!! :)

• HippYgirl

jaha, nej men då har man varit vaken sen kl 4 med ont i huvudet, ont i halsen och en näsa som rinner. Alex åkte till jobbet nyss och kommer väl hem runt kl20 som han har gjort hela veckan, han ska jobba imorgon med :/

Sam har krånglar hela natten, ville då inte varken sova eller äta, bara skrika:/
    till och med Leah som aldrig vaknar på nätterna var upp 2 ggr.

jaja vi ska väl ta oss igenom dagen på nått sätt iaf.

• HippYgirl

Shia: skönt att kunna köpa en kombi, men trist att vara tvungen att sälja den andra :/

Lycka till nu alla ni som ska träfas på förlossningen imorgon :) när alla bebisar kommit blir det inte en BF lista utan en bebis lista, födelsedatum och namn :)

• HippYgirl

Marafara: hoppas verkligen Melvin vill komma ut snart!

Skuggspel: lycka till med inskolningen, vart ska han gå någon stanns?

Jaha här har vi familjen snor. jag vart ju dålig efter vi varit på djäkneberget, Leah tog efter mig så hon snorar och hostar, och lille Sam är täpt han med:( Idag kommer Alfons hem efter helgen hos mamma så hoppas han är och förblir frisk! jag hostar och är täpt som f*n sen har jag en basröst som är super kul att lyssna på. :)

sova det vet inte någon av oss 3 vad det är för något just nu :( tur att Alex inte hör ett skit när han sover så han fick sova iaf. :)

• HippYgirl

jätte grattis plogen! du som skulle gå till midsommar *ler 
    super rooooligt! och som sagt en liten flicka Glad

• HippYgirl

shia: Oj va roligt! du som skulle gå till 19de  *ler* skönt att allt gick bra och att ni redan är hemma! :)  jätte grattis och njut nu :)

nu börjar det hända saker och inte många magar kvar *ler*

• HippYgirl

Fan, cyklade? shit! Men super grattis till grabben Nihao! :) va skönt att allt gick som det skulle och utan smärtlindring! :)

Blir massor med bebisar på nästa träff helt enkelt :) 

om alla pallar skulle vi kunna gosa bebis hemma hos oss nästa vecka :)

Men vågar man lägga ner datorn nu eller kommer det fler?! :)

• HippYgirl

Bara vi slipper våran förkylning så kan vi alla tider alla dagar nästa vecka :) syskon får gärna hänga på då Leah är hemma :)

Nu ska vi snart gå med Alfons för sista gången till dagis innan sommaren. Sen ska han ha semester till v 33 då han börja igen och Leah ska skolas in :)

• HippYgirl
    Baby Trådbäbisarna Hjärta

10 maj: HippYgirl - Sam 50cm, 3295g
    10 maj: lady of Baqueta - Frank
    ? juni?: Bezilia - Tove
    4 juni?: Plogen - en dotter
    6 juni: Nihao - Erik 50cm, 2978g
    7 juni: Shia - en son

ändrade lite i ordningen då Sam faktiskt är ca 20 timmar äldre än Frank *ler*
  • HippYgirl
    Baby Trådbäbisarna Hjärta

5 maj: HippYgirl - Sam 50cm, 3295g
    5 maj: lady of Baqueta - Frank
    ? juni?: Bezilia - Tove
    4 juni?: Plogen - en dotter
    6 juni: Nihao - Erik 50cm, 2978g
    7 juni: Shia - en son

och så är dom ju födda 5 maj :)
Svar på tråden bf-juni västerås