bf-juni västerås
ja tyvärr kom inte vi till vallby heller. jag satte ut kidsen på försäljning på f.m men fick ingen respons. men tydligen ville dom inte bli sålda heller då dom nästan skött sig exemplariskt på e.m haha!
ja tyvärr kom inte vi till vallby heller. jag satte ut kidsen på försäljning på f.m men fick ingen respons. men tydligen ville dom inte bli sålda heller då dom nästan skött sig exemplariskt på e.m haha!
jolinsfaster: du kan adda mig på polare1313@hotmail.com (vet att jag borde byta mail) *ler*
Lady: thihi, finns en anledning varför vi står bredvid skötbordet och inte vid fötterna 
hoppas alla haft en bra morsdg idag!
jag, Leah och Sam hänger på om det blir fika/lunch torsdag eller fredag! :)
Plogen: jo jag har alltid stått på långsidan av skötbordet för att slippa bli ner sprutad. Leah gjorde en sån på min stackars lillasyster, det var första gången någonsin hon skulle byta en blöja och gu vad kul jag hade!!
hon har aldrig mer frivilligt bytt en blöja, haha!
Usch nu fick jag ont i magen, Alex ringde nyss och sa att vi måste sätta oss ner och titta. Han kanske inte kommer få joba efter sommaren (är timmis). och hur gör vi då? han har ingen Akassa eller så heller. så han tyckte jag skulle kolla upp hur långt innan man måste säga till om man ska komma tillbaka till jobbet. Alltså skulle jag börja jobba igen i aug! då är Sam bara 3 månader! och han skulle vara föräldraledig. Bara tanken av att gå till jobbet när Sam är 3 månader får mig att , nej usch! Vill verkligen inte! Har stans största glump i magen och vill bara böla! Vill inte vill inte vill inte!!!!! + att jag inte vill tillbaka till mit jobb alls, utan hinna hitta annat innan det är dax. vilket i planen skulle vara aug 2011!
Lady: ja jag fikar där det är "gigantisk" vagn vänligt :)
Idag efter att vi lämnat Alfons på dagis åkte jag, Leah och Sam ner på stan, sen vart det hem och vila för Leah och äta lunch. gå till dagis och hämta Alfons. Då gick vi en promenad (jag gick med vagnen och Alfons cyklade) till Erikslund :) Vi kom nyss hem och nu ska jag laga mat, kl 18 ska Leah sova fr natten:) Högt tempo ibland *ler*
Om vi har tur kommer Alex hem lika "tidigt" som igår, kl 20 precis innan läggdax för Alfons.
Han jobbar i strömsholm hela veckan och har hand om ljudet på någon ridtävling. så kan kommer jobba lååånga dagar och hela helgen
så är det någon som vill leka med mig, Sam och Leah i helgen så har vi massor med tid över 
Jätte grattis och vad skönt att allt gick som det skulle! Och första tjejen i gänget! :) ta det lugnt nu och bara njut!
jag har med mig Sam och Leah imorgon:)
idag åkte poolen fram och leah lekte i 2 timmar :) Så medans hon badade och Sam sov (för en gångs skull) så gjorde jag så många sysslor jag bara kunde!
Annars har det varit en lugn dag. vi tog en promenix till skokanonen på f.m.
Ses imorgon kl 11! :)
hehe, igår gick vi upp kl 4 och imorse vaknade jag av att Sam sparkade mig i magen kl 9. och bussen till djäkneberget går 10.20. Men det ska vi nog fixa, Leahs ska kläs på, picnicen ska fixas, jag ska kanske ha kläder på, Sam ska bytas på och matas och skötväskan ska kollas igenom så allt är med. :)