Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

hejsan!

då var kalaset klart och jag vill sova! :)

tyvärr vart det inga Alex bullar kvar annars hade jag tänkt ta med några imorgon. men jag tar med mig lite vindruvor och physalis imorgon om det är okej? ska jag och Sam möta upp på Maxi måste Alex, Leah och Alfons också följa med dit eftersom dom kör oss. men kan ge pengar till er som handlat så jag är med på det med imorgon :)

Bezilia: vi har trygghansas barnförsäkring med plus på alla barnen. till och med på oss själva just nu :) bara massa barnförsäkringar i denna familj *ler*

• HippYgirl

Tack Perni och alla andra för en trevlig Söndag! :) 

Idag var det dax att komma in i rutinerna igen och få Alfons till dagis kl 9. och det gick! :) nu ska vi snart gå och hämta honom igen sen blir det lekparken hela e.m :)

Imorgon ska Sam till bvc och samtidigt ska ska Leah också dit och få sina 1,5 års sprutor. tur att man har samma bvc så man kan ta dom samtidigt :)

om det är någon som går hemma om dagarna och har det trist så är vi öppna för förslag. dock har jag Alfons på dagis 9-14 må-on, så tider att passa. men annars är det lungt :)

• HippYgirl

jag hänger på om det blir fika på fredag, men har har alla ungarna hemma då :)

idag blir ju Sam och Frank hela 3 veckor gammla,  tiden bara springer iväg. Ploppa ut lite kompisar till dom nu :)

Vi har varit på stan på f.m då jag skulle kolla på kläder åt MIG. men vad kom jag hem med, jo saker/kläder till ALLA andra men inte mig själv *ler* varför ska man alltid ta sig själv sist? hehe.

• HippYgirl
    Lunch och/eller fika, fredag 28/5 {#lang_emotions_coffee}

Nihao
    MaraFara
    Plogen
    Shia
    Angeni
    HippYgirl (beroende på vart då jag har med mig hela ligan)
  • HippYgirl

På vallby är det både bord ute och inne, är det dåligt väder skippar vi nog fikat då varken Alfons eller Leah kan sitta till eller springa runt inne på vallbys fik :)

Så jag håller tummarna för fint väder :)
    kul att alla andra syskon också följer med :)

• HippYgirl

Så kl 12 vid fiket imorgon då elle?

• HippYgirl

Vikh: Jätte Grattis! :) Skönt att allt gick bra! :)

• HippYgirl

Vi får se om vi kommer till Vallby, vädert ser ju inte ut att vara det bästa och mina kan inte sitta tsill inomhus på ett fik :). Men om ni vill skulle vi ju kunna vara hemma hos oss så ungarna kan leka. Dock har jag typ inget fika hemma alls :( Kaffe och saft finns *ler*

• HippYgirl

Blir inget vallby för oss idag. men nästa gång så :)

• HippYgirl

plogen: blir ju toppen. men ska alla skicka sina nummer till din inbox så kan du fixa ihop listan och skicka den till alla när den är klar? {#lang_emotions_wink}

hur många har facebook förresten? vet att vissa har, kul att ha er där med tänkte jag :)

Svar på tråden bf-juni västerås