Jolin: Jag tycker det funkar bra, Leah gick ju vid 10 månaders ålder så hon är ju väldigt självständig. men det gäller verkligen att tänka på att hon iaf bara är 20 månader nu och behöver otroligt mycket uppmärksamhet så Sam får lixom bara hänga med. så det ammas i lekparken, på golvet när man leker och många andra skumma ställen just för att man ska hinna med båda. och självklart vill hon ju ha mest uppmärksamhet när man inte riktigt kan, och måste kolla henne jämta.hon har ju inte förståelsen att man inte ska sitta på brorsan när han ligger på golvet eller peta honom i ögonen :) jag vart ju gravid när hon var 8,5 månad. tror dom kommer få super kul om ett år när han också är uppe och springer. mellan Leah och Alfons är det ju 2,5 år och där ser man ju också va kul dom har tillsammans :)
Ibland kan man tänka att man kanske skulle väntat till iaf Leah var 2 och lite mer självständig. Men vi har ju turen att hon sover hela nätterna, vi lägger henne i sängen på kvällen och går. inget sittande där inne tills hon somnar och såna saker. gäller att tänka på att man inte kan ha vissa såna rutiner om man tänkt ha en till för den tiden finns helt enkelt inte, iaf om inte bara en förälder är hemma. hon sover som sagt hela natten till 7-8 på morgonen och så.
Sams bilstol som jag sågade sönder och har i cykelkärran har jag satt fast med spänband. så den sitter som berg, ingen som ramlar ut där heller :) funderar du på att göra samma?