bf-juni västerås
shia: jag har en i min mammas bil om du vill låna, inte världens vackraste men den funkar :)
shia: jag har en i min mammas bil om du vill låna, inte världens vackraste men den funkar :)
Frida: Ingen fara, Mamma kommer hit med den Imorgon kväll så sen är det bara att hämta när det passar er. Vi ska cykla till Vallby på Tisdag runt 12-13 så innan det eller om ni vill hämta den efter ca 15-16 så funkar det med, så himla mycket längre än på tittar man nog inte på dom få djur som finns där :)
nu har ja smsat ut mitt nya nummer, säg till ifall ni inte fått det :)
idag har vi haft alex syster och henes tjej här på besök för första gången sen Sam kom :)
mums: hoppas du blir bättre snart!
Plogen: nej men usch! Jag fick lite mjölkstockning i ena bröstet förra veckan, men då tänkte jag på dig och kände att jag hade verkligen inte rätt att klaga:) hoppas verkligen det släpper för dig snart, man ska njuta av att få barn!
Happy: har inte skrivit på ett tag, är du på bb?
MaraFara: förstår att din kille behöver mycket mat, och det är ju bra att han tar ersättning :)
Angeni: jag håller lite tummarna att det inte händer något hos dig så du får ditt snitt :)
Skuggspel: vi håller tummarna lite att dina grabbar tittar ut några dagar tidigare :)
hur går det med huset?
Här har vi fått en gladare kille, som kan sitta i i sin gunga och bara titta och le, man får sååå mycket tilbaka redan nu :) Han vaknade 05.06 imorse och var jätte nyfiken, ville då inte alls somna om, men att se honom ligga och titta runt och bara le, det var värt att gå upp kl 5!
halloj i värmen!
här ammas det och jagas barn i poolen :) Sam tycker inte alls det här är kul, finns inget hörn här hemma som är svalt. men att ligga i sin pool med perfekt varmt vatten och ett parasol är bäst :) kul att kunna plaska runt och vara en nakenfis i denna hetta! :) Stackarn ska bara bada och äta, en fäörstår honom helt!
på Tisdag kommer svärmor och är kvar tills på Torsdag!
nu ska jag hoppa in i duschen innan Sam vill äta igen.
Angeni: hoppas verkligen du slipper vänta längre nu!
vi har tagit fram en minipool som Sam badar i när denna hetta är framme :) Så bada, äta, skita, äta, sova, äta :)
Grattis Angeni till pojken :)
här har det varit massor som hänt sista veckan, farmor har varit ner och hälsat på, vi har varit ut till min pappa, Alfons mormor och igår var vi och fiskade :)
Bada det blir det nästan varje dag och ingen unge vill gå upp *ler*
Nästa fika skavi vara med på, känns som en evighet sist :/
hallojsan!!
här vart vi utkastade ur vårt eget hem igår kl 11. vi har haft myror i köket och dom skulle komma och spruta. men barn under 2 år får då inte vara inne på 24 timmar. så vi åkte ut på framsidan och väntade på att min pappa skulle hämta oss så vi fick sova hos honom i natt. Vi hade super trevligt, köpte en liten hello kitty pool till Leah och efter Alex slutade jobbet kom han ut och spelade krocket och kubb med oss. han åkte sen hem och sov då det var lättare eftersom han skulle jobba idag. Leah brukar somna 18 men somnade 23.30 igår och ville gå upp 05.15 imorse :/
Så jag är aningen trött idag!! men tur att pappa har semester och min syster är "mellan 2 aktiviteter" som vi kallar det. så jag fick hjälp idag och kunde vila en stund på dagen. när kl var ca 9 sa Leah själv att hon ville lägga sin i Sams vagn och vila, gull unge! Sam han mest ätit och badat i sin lilla pool och myst med morfar :)
Kändes som en minisemetser men endå var vi bara ute i tillberga :)
På måndag ska vi åka till Berga och hälsa på pappas barndomsvän, åkt dit varje sommar från att jag föddes tills jag var ca 14. så det ska bli skoj att träffa dom igen, dom var här förra sommaren då pappa fyllde 50. Annars var det som sagt, när jag var 14 vi sågs sist. :)
veckan efter åker vi med ett par kompisar till mumindalen :) sen blir det väl en tripp till Alex mamma i Dalarna och sen hans farmor i skåne. ( varför ha släkten på samma ställe och göra det enkelt lixom)