Inlägg från: HippYgirl
|
-
-
Leah och Sams rum

Ska bli lite mer "Samigt" när han flyttar in där *ler* -
Happy: spisen är från ikea :)
-
Nihao: Alex undrar vad det är för årsmodell då dom kanske ser lite olikaut från år till år. -
Lady: Sam blir också svettig, pannan blir jätte prickig :) -
bezilia: vi hänger på! så länge det inte är tll en öf som bara har för upp till 1 år, har Leah med också -
viksäng har jag inte testat så det ska bli skoj! :)
-
Angeni: vi ska skola in Leah på måndag, då fäljer Alex med för ska ja med så är ju sam med.så Alex tar Leah och jag och Sam går med Alfons :) -
Jolinsfaster: det där kommer jag ihåg att jag fick massa negativa kommentarer om, att jag vart gravid när Leah var 8,5 månad eftersom hon kom med snitt. Men vi skulle ju inte ha en till just då! var ju inte planerat för 5 öre! men vi skulle då minsan ha väntat och det var ju inte alls bra tänkt eftersom jag var snittad och jag fött henne med HELP, bla bla bla.Men då jävlar fick nog kärringen på spec höra saker hon inte hört förut, sen vart hon nästan övertrevlig *ler*
Jag och Sam kanske hänger på till ÖF, beror lite på. Leah och Alfons ska lämnas på dagis kl 9, Alfons ska hämtas kl 14 men vet inte hur det blir med Leah eftersom hon skolas in på måndag. Men känner jag henne rätt kommer hon vara där 9-14 själv ganska snabbt :) -
Jolins faster: ja det där värkstimulerande dropp fick inte jag. därför ville dom ju helst inte att jag skulle gå länge över tiden heller så man skulle behöva sätta i mång mig utan då lät det som att det skulle bli ett planerat snitt istället. så jag varju super glad när allt kom igång av sig självt 4 dagar förtidigt :) kommer inte ihåg vem det var vi snackade med men en jävlig kärring var det iaf *ler*