Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

hallo i stugan! Inskolningen gick bra ida. hon var där i en timme och hade fullt ös! ska dit 9-10 ti och on. to 9-11 och fr 9-13. Sen nästa vecka ska hon gå 9-13. Hon och ALfons kan se in till varann från avdelningarna och så är dom på samma går så ute hade hon sprungit efter honom :)

ikväll ska Sam på sin första konsert! Vi ska lyssna på Pain i stockholm :) Leah och Alfons får vara hemma med min syster.

• HippYgirl

Hr blir det ingen promenad eller öf, den här veckan går ut på att skola in Leah, nästa vecka ska hon gå lite längre dagar :)

Sam hade super igår när han lyssnade på PAIN, somnade direkt när dom började skrika på scen :)

Idag är det städning och bakning som står på f.m schemat. på e.m är det kalas.

• HippYgirl

Avis! nästa gång ska vi också vara med!! :)

• HippYgirl

Vi kanske kan följa med nästa vecka, beror helt på Leahs inskolning på dagis och hur mycket jag ska vara med.  idag lämnade jag henne där i 30 min och det rörde ju inte henne i ryggen. imorgon ska hon vara där och äta/vila själv :)

nu ska det röjas här hemma. fått en super bra pris på en P&T vagn från 07. dock lite solblekt men det går att fixa eller stå ut med :) Nu säljer ja 3 vagnar och Alex är överlycklig över allt utrymme vi kommer få *ler*

Bäckbys Öf har för minisar på tisdagar, kan ju testa där någon dag också :)

• HippYgirl
    Shia:jag säljer

Leahs brio race (sittvagn)

Sams Teutonia Fun 07, gul :) medföljer mjullift. han ha de mot sig eller utåt. Svängbaar fram hjul. Super, kommer lätt sakna den!

Och syskonvagnen är såld :)

Dom ligger på blocket med bilder ifall du vill se.
  • HippYgirl
    Happy: jag kom nyss hem med min röda P&T Sport 2010 Skrattande dock saknar jag regnskydd, vart köper ja de?

Som sagt så kan vi kanske hänga på till odensvi nästa vecka, beror på Leahs inskolning.
  • HippYgirl
    Jolin: jag kom ju aldrig på bussar för så fort det fanns en vagn kom inte vi på och nu när Leah är på dagis har jag ingen lust att gå till dagis med syskonvagn, gå hem och byta och sen åka till tex öf med sam i en enkel vagn. nu kan jag ta P&T:n direkt från dagis till aktiviteter med bara Sam utan att behöva ha jordens största vagn :) men innan när båda var med jämt var den super!

och så gillar ja att byta vagnar, så att sälja 3 vi har hemma kommer ge masssssor med plats ;)
  • HippYgirl
    Happy: köpte den för 3000 beg. hon hade haft den 5 månader :) dum affär för henne, grymt bra för mig :)
  • HippYgirl
    Happy: Vad har du för model och färg på din P&T? En sak jag funderar över är fur ja ska ha skötväskan. Man kanske ska bli fanatiker och sy massa grejer och så man sett folk göra *ler*
    Visst är det de transparanta regnskyddet man ska ha? Finns alltså inte på barnenshus eller arosbaby?

Får se om vi kan hänga på på måndag. Torsdag kan jag inte då är nog Leah hemma eftersom dom går på dagis MÅ-ON.
  • HippYgirl

Alex försökte få mig att lova att detta blir SISTA vagnen igår kväll när ja kom hem med den :) Men när Sam blir äldre och Leah inte åker vagn, vill han ju ha en lättare vagn, Brio Sitty. Men berättade inte de för Alex, det får han veta sen när det är dax *ler*

Vi ska ta en promenad till Erikslund när vi hämtat Leah och Alfons på dagis och ska köpa regnskydd, det fanns tydligen där :)
Svar på tråden bf-juni västerås