bf-juni västerås
MaraFara: hoppas dagen har varit vänlig med dig och att det känns lite bättre
/Frida
MaraFara: hoppas dagen har varit vänlig med dig och att det känns lite bättre
/Frida
Jolinsfaster: Så klart att jag ska spana in era bröst på söndag , jag är ju helt yrkesskadad ;)
/Frida
Jag känner prestationsångesten stiga nu när ni pratar så gott om Change 
/Frida
God kväll !
Nu är det dags att bänka sig för den första delen av melodifestivalen, fram med godis och dricka. Tidigare har manvfått tagit sig ett glas vin till detta men nu får man nöja sig med alkolholfritt 
Tusen tack för idag tjejer, det var suuuper trevlig. och tack hippygirl för gott fika :) Ser framemot nästa träff !!
camilla1985: våran barnmorska sa att man fick åka hem efter 6 timmar om man ville, då skulle man få ha tät kontakt med en barnmorska hemifrån. Sedan sa hon, och jag hoppas jag förstod rätt, att maken fick stanna över natten om man ville stanna kvar. Så har jag uppfattat informationen i alla fall
/Frida
Sweetiie: vad häftigt med en av varje, Grattis :) Det måste ha varit en otrolig känsla och få se barnen i 3D, det måste ju vara hur tydliga bilder som helst ....
/Frida
Happy73: vad skönt att höra att allt gick bra med er och att ingen kom till skada :)
Vi har flyttar helg den 28:e men jag ska se om jag kan få smita undan en stund för att umgås med er, jag återkommer med en anmälan framöver förhoppningsvis.
Appropå någont helt annat, har ni blivit anmäld till någon föräldraträff? Är det barnmorskan som anmäler oss till det eller hur fungerar det ?
Plogen: aha, då är det bara att invänta då :). Angående vikten så har jag själv bara gått upp 3 kilo så jag är lite orolig åt andra hållet istället !
ojoj, här skrivs det för fulla muggar ! hinner inte hälsa på här så mycket just nu, vi är inne på slutskedet av renoveringen i vår nya lägenhet så vi är knappt hemma !!
Hoppas att ni alla mår bra och att magarna bara växer och gror ....
Kram /Frida