bf-juni västerås
Hej på er!
Tack för fikat i söndags. Dessvärre kommer jag förmodligen inte kunna komma nästa gång. Maken och jag ska på 30årsfest på lördagen och har bokat in hotellviselse över natten. Visserligen bara i Örebro, men måste ju passa på att mysa och rå om varandra lite extra innan bäbisen kommer ut.
Idag är jag lite depp. Känner mig bara stor och klumpig. Satte på mig mina jeans som jag inte haft på en vecka, och nu är dom omöjliga att knäppa utan att magen blir helt ohoptryckt. Hade dom knäppta när jag körde bil till jobbet, och vad knöligt det blev att ta sig ur när jag var framme. Blir nog sista gången jag använder dom här jeansen på ett tag. Sitter nu vid datorn med uppknäppta byxor med gummisnodd för att dom inte ska rasa ner. Tur att jag har lång tröja. Blir till att shoppa i helgen. Jag som i vanliga fall har såå svårt att hitta byxor har inte så stora förhoppningar att hitta mammabyxor. Köpte ett par svarta på Tradera för ett par veckor sen, och dom satt perfekt. Men man vill ju ha nåt att byta med. Får försöka hitta leggings nånstans. Nån som vet var? Ska väl vara glad över att magen växer, men det har varit explosionsartat dom senaste 2-3 veckorna. Tycker det kan lugna ner sig ett tag nu. Nä, ska väl vara glad att magen växer, men lite jobbigt är det allt.
Annars är det bra. Väntar med spänning på att en eventuell köpare ska godta vår kompromiss med hennes skambud, så vi blir av med lägenheten nångång och kan koncentrera oss på den nya och alla bäbisgrejer.