Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

Happy: vill du lägga länk till pt tråden? Aha passar Vibe bättre till större barn, i våran är ju leah jätte liten ;) köpte regnskydd för 395 på barnenshus säger samma är det baby dagar på ög så är det de. Hoppas ni har skoj på stan idag! Själv lämnade ha leah själv på dagis mellan 10-13 :)

• HippYgirl

haha. vilket risigt inlägg ja skrev. synd att ja skrev på mobilen, hehe.

• HippYgirl
    Ang stan: jag brukar smita in på Spicy hot eller stadshuset, där är det gratis toa och dom har skötbord :)

Vi kan inte följa med imorgon då inskolningen håller på och jag vill inte åka iväg ifall dom ringer. och på torsdag är det ju bebbe dag så då får inte Leah följa med. Men nästa vecka så! :)

Bäckby har bebbe dagar på tisdagar, ska vi testa där nästa vecka? Jag har varit där 1 gång med Leah förr, som Viksäng i storlek typ.
  • HippYgirl
    Plogen: har man en 4 och snart 2 åring är det rent lyx att sitta och amma, det gör jag bara kvällstid när Alfons och Leah sover.
  • HippYgirl
    MaraFara skrev 2010-08-23 13:09:03 följande:
    Här ammas lite hur som helst.. Har ammat medans jag lagat mat, medans jag ätit, varit på toa osv.. Att lära mig amma var ngt jag fick in snitsen på när de andra var små, men takterna satt kvar Glad
    ja precis! en gång när leah var liten litade jag mig över henne typ i bilen och ammade när vi åkte :)

maxi, lagar mat, läser saga m.m
  • HippYgirl

hoppas ni har kul på ÖF!

själv sitter jag här med en Sam som inte vill sova, äta, leka, sitta i bumbon, gungan, stå, åka vagn, eller cykelkärra! Men gnälla går bra! :/  Har varit så nu i 3 dagar. Blir super gnällig runt 18 på kvällen men nu har han hållt på sen vi gick upp kl 7 i morse :/

• HippYgirl

nu har jag hittat ett sätt att få tyst på Sam. hålla honom framåt, men jag får inte sitta eller stå. utan hålla honom framåt och gå runt. skriker så fort man stanar! Så gissa hur mycket jag sov i natt :/ 

Ska ta oss ner på stan efter att vi hämtat Leah på dagis idag. Sen ska vi träffa prästen som ska vara med på dopet :) Sams kostym jag beställt kom igår, så söt den är, ska bara provas på :)

Bezilia: gu så söt man får vara i klänning :)

• HippYgirl

Är det fortfarande någon som ska till Vallby idag kl 10? Leah är på dagis 9-14 så jag åker dit  :)

• HippYgirl

tack för en trevlig f.m på Vally idag! :) är der okej om jag lägger ut nån bild på kidsen vi tog idag i min blogg ?

• HippYgirl
    nihao: jsg tänkte gå till Vallby med alla mina nästa fredag, dom skulle gå till stora lekparken och grilla korv då, häng på då :)

bra då kan ja blogga ida :)
Svar på tråden bf-juni västerås