Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

Happy: ja men va kul! och just nästa vecka är det ju som sagt utflykt till lekparken och grillning på Vallby öf :)

Idag ska vi hem till pappa och hjälpa honom lite med huset så han får det sålt nångång sen ska vi bjuda hnom på regnbåge vi fångat i sommar ;) Får se om vi hinner med en sväng på marknaden i helgen också.
  • HippYgirl

Happy:  ja jag är jätte nöjd med vagnen, det ända jag saknar är lastutrymmert som jag hade dubbelt av innan i dibbel vagnen :)

• HippYgirl

oj vad du ska baka Lady! jag har satt ungarnas farmor och mormor på att baka tills på lörda! :) Sen ska Alex baka bullar och göra smörgåstårta! :)
    Vi knske kan komma rill dig på måndag. lämnar på dagis kl 9 men ska hämta igen kl 14, men en liten stund kanske :)

Jolin: ang avtrycken på öf så kostar det inget och det kan man nog göra vilken dag som helst, bara dom har "gammal" playdoo :) det är bara at fråga om det :)

här hänger vi också gärna på spontan grejer. har barn på dagis må-on 9-14 resten av tiden  har jag Alla :)

• HippYgirl

nån som ska me till öf på Bäckby imorgon? är bebbe dag

• HippYgirl
    Lady: farmor uppe i dalarna erbjöd sig så då kunde ja ju inte säga nej och mormor som bor vägg i vägg tvingade ja att baka *ler*
    hoppas Frank blir snor fri snart!
  • HippYgirl

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    HippYgirl (måste gå runt 13)
    Shia
    Perni (kommer vid 12)
    Happy73

• HippYgirl
    Shia: Sam har en flecce overall från lindex och en pop vinteroverall han ska ha i vinter och tjocka tossor :).

Leah gick ju förra vintern och så, så hon hade en Vinteroverall.

Ang. svamp så åker vi ut mot sura och svänger av in på en väg till skultuna, där på vägen stannar vi och plockar svamp. Inge vidare förra sommaren men sommaren innan var det massor!
  • HippYgirl
    Happy: Leah ska ta dagiskort kl 8.30 sen kommer vi! :)  hur många timmar har du isak på dagis? jag har bara må,ti,on 9-14 på mina, alltså 15 timmar.

Skuggspel: jag har bara 2 overaller i 110 och ett par termobyxor i 110 som ska säljas.och en giganrisk miraanda nalle :) så tar nog tradera istället :)

var till bvc med Sam igår. en liten kille på 62cm och 6200g! och han blir 4 mån på söndag! :)
  • HippYgirl

Bezilia: Alex säger att vi har XP skiva, men kan hända att den är på engelska.

Idag har vi vatit på Vallby och varit till lekparken och grillat korv. Men Leah var super trött så vi åkte hem och lade henne i sängen så nu sover hon. Ska dit nästa fredag igen :)

Imorgon ska vi ha dop så nu ska Alex ställa sig och gra smörgåstårta :)

• HippYgirl

Här gick dopet jätte bra! Alex smörgåstårtor och farmors tårtor vart en hitt! Och alla hade det super trevligt, Alfons mormor och hennes sambo kom och det tyckte min morbror var underligt men vi sa det, det är ju helt naturligt. Vi är släkt allihop och dom räknar Leah och Sam som sina :) Så våra barn har 3 uppsättningar, egen mormor/morfar och farmor + en extra som betyder precis lika mycket! :)

Sam var ju då inte så exemplarisk som Frank :) Han hade 3 tillfällen han bara gallskrek, självklart var ju ett va dom i kyrkan ;) tror han har magknip eller nått nu, ska köpa minifom.

Bezilia: han har vanlig bulldeg men i har han hälften smör, hälften mandelmassa. och en jädra massa vaniljsocker. A just ja, lite strösocker också :) Skivan ska ja säga att han letar fram så kan ja ta med den imorgon :)

Lady: Va kul att allt gick bra! och förstår att du är slut nu, därfr jag lät alla andra baka *ler* Vilken tid var det imorgon?

Svar på tråden bf-juni västerås