Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

jo visst är det okej men galskrik, men sen lekte Alfons och Leah jaga och skrek en massa och shit va sne prästen vart! hehe!!

ja men super då ses vi alla 11.30 imorgon :)

• HippYgirl
    Lady: ja kom på att vi har ju inte varit hos dig så har ingen adress :( så den skulle jag gärna vilja ha. och vi kommer ju komma med buss, finns det nått ställe ja kan ställa vagnen på?
  • HippYgirl

tack Annika och Frank för en mysig och trevlig fika! hoppas vi ses snart igen!

är det någon öf ni gillar som har babydagar Må, Ti eller On så jag och Sam också kan följa med? eftersom Leah och Alfons är hemma to & fr så kan jag aldrig följa med till vallby på torsdagar :/

• HippYgirl

ja det skulle vi kunna göra. Råby har jag hört bra om men aldrig varit där. Skallberget är stort och okej tyckte ja men inte alls lika mysig personal om man jämför med vallby :)

Bäckby är i storlek med viksäng.

• HippYgirl
    Lade: jag tycker bara du ska akta för dom med fasta hjul bak, Leah hade det och den var inte lika rörlig som den Sam har nu där alla hjul kan svänga.
  • HippYgirl
    Happy: fy så läskigt! men va skönt tt det gick bra iaf! det är anledningen till att jag inte ville ha en trehjulig vagn. lättare att dom vikar om man har nyfikna stoasyskon.
  • HippYgirl

Alex frågade efter fikat när jag kom från intensiven (läg där 24 timmar innan ja kom till bb) efter snittet med Leah, men då hade han redan fått fika en gång.

Med Sam fick jag fika men ingen bb påse, hehe

Sam har en fleece overall, en riktig iverall, en vanlig åkpåse och och en typ same åkpåse, grymt varm men nån jätte tjock päls i.

• HippYgirl
    Bezilia: Va skönt att dopet gick bra och mysigt med sång :)

Jätte kul med fika , vi har inte varit hemma hos dig innan, men ska hämta kids på dagis kl 14 så du får gärna ha det på f.m ;) Kan ta med något om du vill!
  • HippYgirl

Välkommen lillskrutten!!

Bezilia: ja vi kan komma på onsdag också! :) ska hämta på dagis kl 14 då med.

usch idag vaknade jag med huvud- kropps och hals ont! hoppas det ger sig snart, avskyr att vara hängig! he

• HippYgirl
    Sam har testat mango och potatis :) men han leker ut allt med tungan.

Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta
    Sussi
    HippYgirl

Vi behöver också en adress :)
Svar på tråden bf-juni västerås