Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

Bezilia: hoppas du har plats för många vagnar! :) vi kommer också med vagn :)
  • HippYgirl

ja kan ta med paprika och tomat till mackorna! :)

• HippYgirl
    skuggspel skrev 2010-09-14 22:27:52 följande:
    Bezilia, adressen vore toppen.Glad
    Håller med Skuggspel *ler*
  • HippYgirl
    Angeni: Ja visst, tror ja har en bild på hur dom sitter i och när bara bilstolen sitter i. och ja kl 10 på Vallby, sen får vi se om vi är i lekparken om det är fint väder med picnic eller inne på vallbys ÖF :)
    Syns verkligen att dom är syskon och du hade rätt, hade man inte sett LInas tänder, hade man nästan trott dom var tvillingar på den bilden :)

MaraFara: vi som har syskon och inte kan gå till vallbys öf på torsdagar på deras babydagar går dit med syskon på fredagar(iaf jag och försöker få med mig några till *ler*)

Bezilia: tack för en jätte mysig träff hos er! du får gärna maila över bilderna då jag glömde in kamera hemma :(
  • HippYgirl
    cicci10 skrev 2010-09-16 13:16:39 följande:
    Är det någon mer än jag som tappar sjukt mkt hår? Kan man göra ngt åt det?
    jag har typ inge hår längre! tappade massor med Leah och tappar ännu mer nu! :(
  • HippYgirl
    Fika hos Perni på tisdag (21/9) Kaffe
    Perni
    Lady of Baqueta (måste gå vid 13.30)
    Bezilia
    HippYgirl (måste till dagis ca 13.30)

ang utekvällen så kan jag inte följa med utan barn än, Sam hel ammar och tar inte flaskan. så jag får vänta nån/några månader till.
  • HippYgirl

här gick vi upp 5.30 :/  Alex jobbade 7-23 igår och samma tider idag. så kul är det inte att vara själv hemma med 3st som är snuviga och extra gnälliga, men men.

Angeni: usch va lebbigt! men sååå skönt att Patrick klarade sig så pass bra! tur i oturen! Nu tycker ja verkligen ni ska få huset sålt så ni kan flytta till en säker bostad :)

lille Skrutten: hoppas det blir bättre snart, inge kul när man vet att dom har jobbigt och ont :/

Perni: tyvärr kan inte jag och Sam komma idag då han är snuvig och inte ska snuva ner alla andra.

• HippYgirl

shia: det finns väl speciella barnvagnsvagnar på tåget? den är märkt med en barnvagn på dörren

Svar på tråden bf-juni västerås