• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • perni80

Hej!

Hippy: du får lägga ut bilder för min del oxå.
     det var mysigt på Vallby. ska bli kul nästa vekca att göra avtrycken.
    Nu ska jag snart börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på min kompis bröllop som är på lördag!!! bättre sent än aldrig....

ha en trevlig helg!
    kram

• Addisen

Tack för idag tjejer! Jag gillade öf på Vallby! Ser oxå fram emot nästa torsdag när vi ska dit och göra avtryck.

Hippy,
    Helt ok att lägga ut bilder på Frank på din blogg.

Hur ser nästa vecka ut gott folk då?

• shia

angeni: låter som om du har det rätt tufft nu! Men du ska se att du hinner plugga längre fram i livet, din tid kommer ska du se. Nu ska du ju få vara hemma och njuta med tiden med Patrick . Som du skrev själv , det är säkert lite hormoner i galopp också som gör att det känns lite extra tungt. Sänder lite styrkekramar till dig och hoppas att din morgondag blir lite lättare Solig

• Nihao

Ja, Angeni, barn förstår så mycket. Känn hur mycket kärlek det strömmar från de små liven, helt otroligt. Bara att suga åt sig, kom ihåg att du är världens bästa mamma till dina barn!
    Du kanske behöver en liten andningspaus bara, några timmar själv med bara fokus på dig? Kan göra hela skillnaden på humör och känslor. Lite massage på lokal, lite shopping eller nåt annat som får dig att må bättre? Hoppas det vänder, och som Shia säger, man har hela livet på sig att plugga o göra vad man vill.

Jag tyckte också att Vallby var bra, dock gillade jag inte att de skrålade igång stereon på högsta volym med cd-sång, men det är kanske en vanesak. Kändes lite stressigt med deras sång bara.

Jag kommer nog ta med mina stora till Odensvi på måndag, jag tycker det är bra där för syskonen också. Vore kul om nån mer hängde på.
    Ska testa Viksäng i morgon med de stora tjejerna också, tar nog med matlåda till oss alla.

• Nihao

... och jag har inget emot om nåt kort visas. Men jag vill läsa era bloggar nu brudar! :P

• shia

vikh: hoppas det gick bra med sprutan idag  !

• skuggspel

Hej alla fina tjejjer!
    Jag läser ofta men har sällan en hand över att skriva med. Sussi vi har nog fått samma dagisbaselusker, Loke är snuvig och jag känner av halsen. Bebisarna mår bra, naja, ganska bra iallafall. Nackdelen med ersättning är trög mage och igår var vi på barnakuten med Birk pga magknip. Dock bajsade han glatt ner hela skötbordet när sköterskan tog tempen och har sedan dess varit lite lugnare. Nu har Jon köpt laktosfri ersättning så vi får se hur det går. Annars måste jag bara säga att ersättning är såååååååå bra för oss! Jag kan åka iväg- nu gör jag knappast det ändå, men jag KAN!  Själv!
    Angeni oj va jag känner igen mig där. Det är nog därför jag är så glad åt ersättningen, med Loke ammade jag jämt och kom knappt någonstans pga det och för att han kräktes så mkt. Kände mig instängd och blev jättedeppig. (Gissa om oddsen är höga för att samma sak händer igen, lagom lätt att ta mig ut nu..) Jag tror på det Nihao säger, se till att du får ensamtid och dessutom att du har ett socialt skyddsnät. Folk som kan komma hem till dig och fika om du inte tar dig utanför dörren. Och blir det riktigt gröndjävligt så sök hjälp, det kan vara någon efter förlossningen-depp som går att göra något åt.
    Jag längtar till öppna förskolan, mitt favvoställe är råby. Det är rörigt och tog lite tid att vänja mig vid men jag känner mig hemma där.

Nej, måste sova. Jag har inte råd att inte ta vara på de sömntimmar jag har möjlighet till.

Jag kommer hänga på när snuvan släppt i familjen, vill inte bjuda småknoddar på virus.

• skuggspel

Ha! Oj så rörigt jag skrev! Jaja, sömnbrist blir man smart av va?Flört

• sussi81

Gokväll!
    Ja, som sagt, blev inget Vallby för oss idag då vi fortfarande är snuviga hela familjen... Men nästa vecka...då ska vi med!!!! Vet att de brukar ha ganska korta sångstunder där, men gillar personalen då man lärt känna de då jag vart där med Maja och sen brukade vår bvc-sköterska komma in en stund och va med på babygruppen! Kul att ni bestämt att göra fotavtryck nästa vecka!

Skuggspel: Ja, ta vara på sömntimmarna (eller minuterna) som du  kan få!!! Jag brukar möta Loke i dörren på dagis med sina far/mor-föräldrar vilket måste kännas underbart för dig/er att ha de till hjälp nu!

Angeni: Det är väl helt normalt att svaja känslomässigt just nu... Jag kan fortfarande tycka att det är jobbigt med storasyster, att hon helt plotsligt inte längre står i centrum. Och jag håller med de andra, roffa åt dig lite egentid!!!

Nä, nu blir det natti natti härifrån oxå!

• skuggspel

Herre min je,inatt har jag varit uppe en gång var 30nde minut. Det här blir man lätt tokig av.

Svar på tråden bf-juni västerås