• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl
    nihao: jsg tänkte gå till Vallby med alla mina nästa fredag, dom skulle gå till stora lekparken och grilla korv då, häng på då :)

bra då kan ja blogga ida :)
  • MaraFara

Å jag får mer o mer dåligt samvete över att jag aldrig kommer iväg till era träffar.. Men ska sanningen fram så är jag helt slut.. Att vara ensamstående mamma är betydligt tyngre än jag trodde, och då är Melvin ändå ett hyfsat enkelt barn.. Gjorde ett försök till att lämna Melvin till sin pappa så jag skulle få gå på massage (har fruktansvärt ont i nacke å axlar av allt bärande) men då kunde inte han för det var ngt med hans äldre son..

Men på måndag åker jag till Turkiet med alla barn, mina föräldrar och min syrra å då ska jag vila upp mig.. Ser verkligen framemot att vara fler som hjälper till med Melvin.. Bara tanken på att kunna få ägna mig till 100% för mina stora barn, utan att ha Melvin i famnen eller bärselen gör mig nästan tårögd.. Sen kommer en pigg och utvilad Sara tillbaka, och då blir det mer aktiviteter från min sida..

• shia

God eftermiddag barnvagnsmaffian :)

Tänkte bara säga att ni som ville ta del av lite matsedlar kan väl inboxa era mailadresser så kan jag maila över. Jag har några i datorn sedan tidigare, det är väl inte mina mest ambitösa men det kan ju i alla fall ge er lite tips och ideér på enkla maträtter så här i vardagen !

Ha en skön helg med era småttingar Hjärta

kramelikram

• happy73

Hej jag kommer också försöka gå till vallby öf på fredagar.

hippygirl är du nöjd med vagnen?

Jag kanske hänger på till odensvi på måndag om vi är friska

• Bezilia

Shia: Såg att du skickat matlistan... Det har dock inte kommit något än... :(

• HippYgirl
    Happy: ja men va kul! och just nästa vecka är det ju som sagt utflykt till lekparken och grillning på Vallby öf :)

Idag ska vi hem till pappa och hjälpa honom lite med huset så han får det sålt nångång sen ska vi bjuda hnom på regnbåge vi fångat i sommar ;) Får se om vi hinner med en sväng på marknaden i helgen också.
  • HippYgirl

Happy:  ja jag är jätte nöjd med vagnen, det ända jag saknar är lastutrymmert som jag hade dubbelt av innan i dibbel vagnen :)

• Jolinsfaster

Jösses vad ni skriver! Här får man minsann inte vara borta i några dagar, för då hänger man inte med alls.

Shia och Lady: Kul att vi är fler som ska gå samtidigt. Då skulle man ju kunna göra det till en dagsutflykt genom att ta med sig lunch och simma några längder var medan nån passar bäbisarna. Får väl se om det funkar i praktiken.

Angeni: Hoppas du mår bättre nu! Förstår att det känns tungt, men du får se det som ett privilegium att få vara hemma under Patricks första år. Det kommer aldrig igen. Utbildningar finns kvar. Kan vara tufft att tänka så när det är som värst, men du kommer fixa detta!

Vad är det för avtryck ni pratar om? Var? När? Hur?

Är det några träffar inbokade nästa vecka? Jag kommer vara ensam hemma from onsdag.

• Addisen

Jolins
    Har du haft det bra på kryssningen?
    Vi ska åka till Vallby öf på torsdag och göra gipsavtryck av hand och fot, häng på vettja!
    Fast jag vet inte om vi bestämt tid ännu. Kl 10 kanske? Eller?

Frank har blivit lite förkyld Antar att han träffade på en hel del nya baciller på alla träffarna denna veckan. Men han verkar inte lida så mycket av det, det rinner lite och han nyser lite mer men är lika glad och sprallig som vanligt

Denna veckan som kommer börjar förberedelserna för Franks namnceremoni den 4/9. Ska baka en del och storstäda lyan. Så jag får se om vi hinner hänga med på nåt mer än på torsdag. Kanske en prommis någon dag om någon är sugen...

Ha en trevlig helg mammor!

• vikh

Hejsan alla hoppas ni har det bra ihelgen,jag följer förmodligen med på torsdag på öf på Vallby.

Shia:Filip fick första sprutan i torsdags och det var två styckna han vart jätte ledsen och skrek stakarn,

han fick feber sen på kvällen och var grinig,sen bröt en förskyldning ut också,men idag mår han lite bättre.

Är det nån som har nå tips hur man kan inreda dukningen för Filips dop??

Svar på tråden bf-juni västerås