• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl

nu har jag hittat ett sätt att få tyst på Sam. hålla honom framåt, men jag får inte sitta eller stå. utan hålla honom framåt och gå runt. skriker så fort man stanar! Så gissa hur mycket jag sov i natt :/ 

Ska ta oss ner på stan efter att vi hämtat Leah på dagis idag. Sen ska vi träffa prästen som ska vara med på dopet :) Sams kostym jag beställt kom igår, så söt den är, ska bara provas på :)

Bezilia: gu så söt man får vara i klänning :)

• sussi81
    Hippy: Jag testade imorse att vända Victor utåt när jag bär honom i sjalen (vilket jag gör för jämnan känns det som, men han trivs som fisken i vattnet i den!) och det funkade finfint. Då har man händerna fria och samtidigt avlastar ryggen lite bättre!

Sen har jag tänkt bjuda hem er hit på fika snart, men vi la in nytt golv i köket i vintras, som nu tyvärr har rest sig... så vill försöka fixa det först. Alla som kommer och går på det håller på att trilla omkull för det är som att komma till lustiga huset...Obestämd

Vi har blivit snoriga här hela familjen... förmodligen Maja som dragit hem bacilusker från dagis... Så vi får se hur det blir med Vallby för oss imorgon, men blir vi bättre så kommer vi  garanterat!
  • shia

Sussi81: vårat rackarns golv har också rest sig...man blir typ sjösjuk av att gå på det, man bara vinglar fram !

Dagens prickrapport på Viktor : mycket få och inte röd :)

• Nihao

Bezilia: tack för länk och guuu så himla söt lilla Tove är, prinsessbakelse eller inte.

Vad nu, en babyshop på Ängsgärdet som jag missat. Jag hänger gärna på om nån ska knata dit.

Shia: Hoppas det går ner med prickarna. Vi har också apotekets tvättkräm om vår pys skitit ner sig ordentligt, annars kör vi bara med vatten, och tvättar med olja morgon o kväll på fuktig skötlapp, samt olja i badet.

• HippYgirl

Är det fortfarande någon som ska till Vallby idag kl 10? Leah är på dagis 9-14 så jag åker dit  :)

• angeni

Nästa vecka följer jag gärna med när Lina är på dagis. Håller på att bryta ihop på att vara hemma. Vet inte alls hur jag ska klara ett år till....
    Sambon börjar ju på universitetet på måndag och jag känner bara mig deprimerad över det(kanske lite hormoner i omlopp??)
    Det var ju jag som skulle plugga.. Allt känns fel. Det är honom vi köper dator till osv.. Jag får allt vackert stå ut med bajsblöjor och spyor ett år till Lite deprimerande tanke. Enda positiva i dagen just nu är att Patrick äntligen börjat att le och skratta lite grann. Det förgyller verkligen min dag..
    Tårarna är inte alls långt bort och man får kämpa hela tiden.

Vi bråkade imorse och jag började gråta. Gick in till Lina för hon var vaken och satte mig med henne i knät och grät. Och hon tittar på mig och nästan börjar gråta själv och lägger huvudet mot mitt huvud för att trösta mamma.. De är så söta och så mysiga ungar! Kan inte fatta själv men det kändes verkligen som hon förstod att mamma var ledsen och då ska man krama om henne och trösta henne

Kan ingen skriva en lista på vilken förskola det blir i nästa vecka samt tider då jag inte har någon koll på vad som finns utanför hallsta

• happy73

Hej tjejr jag dök aldrig upp på odensvi öf Isak och lille bror är snuviga. Vi följer gärna med på något nästa vecka om de är friska. Ni som har stora syskon har ni köpt höstskor? Jag funderar på vincens skor är de bra?

• HippYgirl

tack för en trevlig f.m på Vally idag! :) är der okej om jag lägger ut nån bild på kidsen vi tog idag i min blogg ?

• Bezilia

Hippy: Tack detsamma! Du får lägga ut bilder för mn del! Kul att läsa!

Svar på tråden bf-juni västerås