• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • skuggspel

Lady: Va roligt med fika! Jag vill gärna komma men kan inte lova att jag lyckas. Det hänger lite på om Loke kommer få fler timmar på dagis och om allt inte helt enkelt bara skiter sig som det gör ibland.

Jolins; Det lät ju helt underbart med kryssningen!

Plogen; Mina kan periodvis ockå äta varannan, eller varje, timme.

MaraFara; Du är grym! Helt beundrandsvärd som fixar allt som ensamstående.

Nihao, Jag hittar gärna på något spontant, ibland är det lättare eftersom planer lätt går i stöpet om natten varit pannkaka.

Bezilla; Oj, inte kul med sjuk bebis. Hoppas det inte blir något av det utan att hon vaknar som en sol imorgon.

Natten igår var fantastisk! De vaknade bara två gånger var, och dessutom nästan samtidigt!!
    Imorgon ska jag på återbesök med Birk. För kräk och magknipsproblematiken. Han har blivit mycket bättre efter att vi bytte ersättning, som för övrigt inte alls var laktosfri som jag trodde utan bara någon sorts fiberberikat tjofräs.

Nehe, nu sova!

• HippYgirl

oj vad du ska baka Lady! jag har satt ungarnas farmor och mormor på att baka tills på lörda! :) Sen ska Alex baka bullar och göra smörgåstårta! :)
    Vi knske kan komma rill dig på måndag. lämnar på dagis kl 9 men ska hämta igen kl 14, men en liten stund kanske :)

Jolin: ang avtrycken på öf så kostar det inget och det kan man nog göra vilken dag som helst, bara dom har "gammal" playdoo :) det är bara at fråga om det :)

här hänger vi också gärna på spontan grejer. har barn på dagis må-on 9-14 resten av tiden  har jag Alla :)

• HippYgirl

nån som ska me till öf på Bäckby imorgon? är bebbe dag

• Addisen

Hippy
    Vi har beställt smörgåstårtorna och tårtorna så de slipper jag göra iaf. Jag önskar jag kunde delegerat ut lite bakning men varken jag eller Daniel ha någon släkt här i Västerås så det funkade inte kände jag.

Vi hade gärna hängt med både idag och imorgon på öf men pga all bakning och en lite snorig kille så stannar vi hemma

Startar en lista över vilka som kommer till mig den 6/9 så jag får lite översikt över hur många vi blir

Fika hos Lady B 6/9 kl 11.30

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    (HippYgirl)

• HippYgirl
    Lady: farmor uppe i dalarna erbjöd sig så då kunde ja ju inte säga nej och mormor som bor vägg i vägg tvingade ja att baka *ler*
    hoppas Frank blir snor fri snart!
  • shia

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    (HippYgirl)
    Shia

• perni80
    Hej hej!

Inge kul med snoriga barn! Vi har oxå¨haft en liten grinig tjej.
    Var på bröllop i lördags i Arboga och då skulle farmor (inte min, utan Lexies) och Johan vara barnvakt. De skjutsade oss till vigseln och kom sen tillbaka vid 17.30 och då ammamde jag. Hade pumpat ur massor så de bara skulle kunna mata, men nu ville hon inte ta flaskan!!!! Rynkar på näsan de försökte flera ggr, men hon vägrade. hon tog den för 2 veckor sen när vi var på ett annat bröllop. sen hade hon skrikit så mkt att de var tvungna att gå ifrån restauraten där de åt. men vid 22 somnade hon. då hade hon inte ätit sen jag ammmade. sen vaknade hon innan 5 och då kom de in med henne så jag kunde amma. sen ammade jag nästan hela dag igår!!!!!

så kan det gå. hoppas att de inte blev avskräkta från att vara barnvakt. vi hade iaf hur kul som helst på bröllopet, tur at jag inte drack näöstan nåt. för att man var lagom trött igår.

trevligt med fika hos dig lady. jag kommer lite senare, ska på återbesök hos bm och jag tror att det var kl 11.

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    (HippYgirl)
    Shia
    Perni (kommer vid 12)
  • happy73

Jag kommer gärna på fikat jag också. Jag kunde inte klippa ut o sätta in fika listan hmm så jag skriver så här

• HippYgirl

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    HippYgirl (måste gå runt 13)
    Shia
    Perni (kommer vid 12)
    Happy73

• happy73

Tack shia för hjälpen idag.
    Idag åkte jag till odensvi men det var stängt o öppnade kl 13. Då ringde jag shia o fick hjälp med att kolla vallby om det var öppet. Jag åkte dit o då hade de också stängt idag. Då tog jag en sväng till önsta o där var det öppet. Snacka om i o ur bilen med två barn hmm. Kanske ska kolla upp tider innan jag sticker iväg. Vallby har ju öppet måndagar men just denna måndag var det stängt.

Svar på tråden bf-juni västerås