• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Addisen

Jolins
    Jag skulle nog hellre vilja åka till Vallby runt kl 10. De har lite sångstund vid 10.30 som jag gärna vill vara med på. Men vi kan ju vänta med att göra avtrycken tills du kommit. Någon mer som tänkt gå dit till kl 10?

• perni80

hej jag hade tänkt gå dit(vallby)  till 10.
    ses där

• Bezilia

Även jag tänker vara där kl 10. Får hoppas att lillskruttan inte sover sig igenom denna sångstunden med! :)

• Plogen

Jag kommer att gå till Viksäng öf imorgon vid halv två-tiden och hoppas att jag kommer ihåg rätt att dom har sångstund vid 14. Får med mig en kompis. Nån mer som vill haka på?

• Plogen

Jolins: här är en till som fortfarande kör med gravidkläderna...

• skuggspel
    Vad har ni tänkt att ha för typ av overaller till era småttingar i vinter, jag ska börja min jakt idag men jag vet inte riktigt hur man ska tänka. Ni som har barn sedan tidigare , vad hade ni på era första vintern ?
    En där det fanns dragkedjor ner i båda benen. Köpte en på ren tur, det var först när vi köpt en större utan som vi insåg hur bra det var att slippa knöla ner fötterna och benen med byxor som ville åka upp i overallens byxben, om du förstår vad jag menar.
  • perni80

Hej hej!
    Någon som vill ner på stan idag?
    Ta en fika kanske.

Lady, du får säga till om du vill att vi ska ta med nåt på måndag!

Lexie verkar ha fått en ögoninfektion. Vad ska jag göra? Går det över av sig själv? Tips, please!

• sussi81

Jag kommer oxå till Vallby vid 10 på torsdag! Kul ska det bli!

Här hemma har jag just (tror jag ;) fått in en liten rutin att få Victor att sova i vagnen en stund nu på förmiddagen då han somnar i den när jag går till dagis med lilltjejen! Sen sover han vidare i den när vi kommer hem!!! Det är jätteskönt, och befriande, då jag annars bär honom rätt så mycket i sjalen eftersom han gärna vill vara nära och är sällskapssjuk Glad
    Dessutom ammar jag honom fortfarande ganska ofta. I natt känns det som det blev en gång i timmen... men det varierar ju såklart hela tiden.Men vi ligger ju iaf och somnar om igen så behöver ju inte gå upp på natten iaf... Men på dagarna får jag va glad om det går med än 2 timmar mellan matningarna...

Angående höst/vinterkläder så sitter jag och kollar på tradera för tillfället! Vill man ha mera märkeskläder typ POP osv så kan man ju hitta riktigt bra och även nya kläder där till billigare priser! Och nu när de växer så fort så tycker jag det duger med "andra hand"... men självklart är det kul att handla nytt oxå... Blir bara så dyrt när man har fler barn oxå,... ;) Läste just artikeln i senaste Vi Föräldrar där de handlade just om hur man ska gå runt under föräldraledigheten.. :) Nä,  nu ska jag sluta svamla här och göra nån nytta när lillen ändå sover... Kram på er så syns vi imorgon!

• Bezilia

Perni: Jag ska tyvärr iväg och träffa prästen inför dopet idag, annars skulle jag gärna följa med på en fika!

• Addisen

Jag hade gärna hängt me på fika på stan oxå perni men jag har fullt upp med bakning och städning härhemma.

Ni behöver inte ta med nåt på måndag, bara glatt humör och era söta bebisar (och syskon oxå såklart!)

Vi ses på Vallby imorgon!

Svar på tråden bf-juni västerås