• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • happy73

Plogen jag kan följa med till viksäng i morgon om det är för syskon också

• Jolinsfaster

Lady: Visste inte att det var sångstund kl 10:30, så vi försöker komma till kl 10 ändå. Mitt förslag var mest för att slippa stressa... och själv kliva upp ur sängen och äta frukost innan Frida äter sitt 10-mål.

Plogen: Skulle inte ha sagt att Frida är en sovbäbis. Nu sover hon typ inte alls (känns det som). Vill bli underhållen så fort hon är vaken typ, annars blir det bara gnäll.

Vi ses på Vallby i morgon. Ska bli kul!

• shia
    Perni: det låter inte alls kul för Lexie! Jag har inget tips tyvärr på hur du ska göra , jag skulle ringa BVC. Hoppas det snart går över.

Lady B: lycka till med allt bakande, du kommer att vara en fena på det efter det här. och lycka till med namngivelse kalaset i helgen :)

Jag kommer inte till vallby i morgon, hade varit super kul att göra gipsavgjutning men jag har besök av en kompis den här veckan och jag känner att det inte är lämpligt att åka på ÖF då ;)

kramelikram
  • shia
    skuggspel skrev 2010-09-01 01:11:07 följande:
    En där det fanns dragkedjor ner i båda benen. Köpte en på ren tur, det var först när vi köpt en större utan som vi insåg hur bra det var att slippa knöla ner fötterna och benen med byxor som ville åka upp i overallens byxben, om du förstår vad jag menar.
    jag förstår percis.... Tyckte dock att det inte har kommit in så mycket overaller i butikerna än. Skulle även kolla på en ny vinterkappa till mig men det fanns ju ingenting inne än. Måste bero på att jag nu mera bor söderut, tittar man på jackor så här sent i Umeå finns det typ inga kvar så jag är nog lite tidigt ut känns det som ;)
  • Plogen
    Happy73: det var idag som jag var till Viksäng, dom har bebisdag där på onsdagar. Sångstunden var i alla fall jättemysig, jag kommer gå dit flera onsdagar. Nästa onsdag har dom dock stängt. Kan du bara gå när det är för syskon också?

Jolinsfaster och Bezilia: våran tjej har också varit gnälligare och lite skrikigare dom senaste dagarna. Kan det kanske vara nån utvecklingsfas nu när dom är kring tre månader?
  • Bezilia

Idag har vi fått höra Tove skratta på riktigt för första gången!!! Innan har hon skrattat genom att le stort och låta typ höhö-höhö. Men idag skrattade hon på riktigt. Sååå gulligt! Dessutom var det hunden som fick henne att skratta! Vi släppte ut henne ur bilen och hon kom hoppandes mot Tove som uppenbarligen blev överlycklig!!! Så idag är hennes smågnällande förlåtet och bortglömt!

Idag var vi i Fagersta och träffade prästen som ska döpa Tove. Dessutom handlade vi tre bodys av märket Pippi i en barnaffär där. Jag har inte sett det märket tidigare. Jättefina var de med mycket färger. Tre bodys för 120 kr inte dumt alls! Ett klart tips om ni har vägarna förbi Fagersta.

Perni: Hoppas att Lexie blir bättre i ögonen. Det finns säkert någon salva man kan använda så att det blir bätre snabbare. Jag skulle också kolla på BVC.

Vi ses imorgon på Vallby!

• happy73

plogen det är bara i morgon som han är ledig sedan från och med nästa vecka går isak på dagis mån-tors 9-14.
    Jag kankse tar en vända till viksäng i morgon

• happy73

Idag har jag beställt rullgardiner från frapp till isaks rum nu är det bara att gå o vänta. Spännande o se om de är fina i verkligheten.

• skuggspel

Kan tipsa om att det är höstloppis på råby centrum den 25e sept. Det är barninriktat och det är en från deras öf som ordnar. Om det är någon som vill sälja något där (HIPPY du är ju en hejjare på affärerFlört) så kan man visst göra det också. Troooor det var 10-12 men är inte helt säker.

• shia

Viktor har också gnällt mer än vanligt , måste vara någon fas dom går igenom. Nu har V även vänt sig från rygg till mage flera gånger , utvecklingen går framåt :)

Bezilia: vad härligt med ett skratt !!

Svar på tråden bf-juni västerås