• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Vi kan tyvärr inte heller komma på måndag då jag med har vilden hemma. Som nu är förpassad till sängen att sova förhoppningsvis då hon bara var olydig. Hon har sovit på dagis men inte tillräckligt. Hoppas hon somnar en stund till.

Har varit till Örebro idag och bytit en doppresent, vi fick ett par tofflor men de var ju på tok för små. Men vi fick inte tag på något utan det blev att min kompis ska sticka kläder till honom istället, jag var med och välade mönstret.
    Kommer bli jättesnyggt

• Addisen

Jolins
    Jag skulle oxå vilja ha din adress, vet ju bara i vilket område du bor...typ...Flört

Frank fyller oxå 5 månader idag! Jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen...våra små blir stora för fort!Baby
    Idag har jag varit i kontakt med BVC för sen i fredags har Frank helt ändrat beteende. Han har gått från att bajsa 1 gång i veckan till att bajsa 5-6 gånger om dan Förvånad Efter min beskrivning så trodde BVC sköterskan att det kunde vara tänder på G, eller iaf att de börjar spöka, de kan tydligen bli lite konstiga i magen då, så vi får väl se va som händer...jag hoppas det dröjer lite till, vill amma ett tag till ju.
    Men ju mer jag tänker på det så kan det säkert stämma, han ska ju ha in allt i munnen och gnuggar mer än suger på det + att han dregglar en massa och är allmänt gnällig. Men jag känner iaf inget i munnen på honom.

Någon som vill ha sällskap till Odensvi på torsdag?

• Jolinsfaster

Nu tror jag att alla har fått min adress på ett eller annat sätt. Säg till annars!

Grattis i efterskott till Frank och Sam som blev 5 månader igår. Vad tiden går fort! Spännande om det är gaddarna på gång, Lady.

Grattis i efterskott också till Frank och Frank som hade namnsdag i måndags!

Jag tar nog bilen till Odensvi i morgon. När tänker folk komma dit? Typ runt halv 10? Vi har börjat låta Frida få vakna för att äta, och än så länge har hon inte fått några rutiner direkt. I natt sov hon mellan kl 21-08, istället för kl 22-05:30 som det brukade bli förut när vi har väckt henne. Trodde inte hon skulle somna om efter kl 8-målet, men jorå, hon sover fortfarande. Misstänker att hon håller på att dra ner på antalet mål till fyra/dygn då hon oftast äter pyttelite eller inte alls under ett av målen (oftast inte samma heller). Istället brukar hon för det mesta dra i sig 200 ml, så hon äter nog rätt mängd ändå.

• angeni

Jolins: Låt henne äta som hon vill, eftersom hon verkar äta mer när hon väl vill äta så får hon i sig det hon behöver iallafall.
    Lina åt aldrig 200 åt gången utan jag tror vi blandade 120 i den åldern eller 150.
    Hon sov tidigt hela nätter så det var sällan vi behövde gå upp för att mata henne nattetid.

• Plankan

Hej,

Vi kommer gärna på fikat! Jag hoppas både jag och N har kurerat oss mot förkylningen då. Skulle du kunna inboxa din adress?

Fika hos Jolinsfaster 11 okt kl 11
    Jolinsfaster
    Lady of Baqueta
    Lille Skrutten
    Bezilia
    Cicci10
    Plogen
    Shia
    Perni

• skuggspel
    Jolinsfaster
    Lady of Baqueta
    Lille Skrutten
    Bezilia
    Cicci10
    Plogen
    Shia
    Perni
    Plankan
    Skuggspel

Så roligt Jolins! Spännande att se hur du bor! Just nu är båda mina snuviga men tills dess lär de vara friska.
    Nu piper de, jag som ville skriva mer! Äh!
  • sussi81

Hej på er!
    Känns som jag inte vart ut på två veckor snart förutom att lämna och hämta på dagis. Lilleman har ju oxå vart förkyld och är fortfarande snorig... Men eventuellt så går vi till Vallby imorrn, för jag har ingen bil hemma då, annars skulle jag hängt med till Odensvi för där har jag aldrig vart!

Skulle även gärna hängt med på fika hos dig Julins, men jag har ju Maja hemma då så antar att hon inte har nån lust att "sitta stilla och fika" då... :(  

• Plogen

Halloj!

Sångstunden på Odensvi är kl 10, så man kan ju försöka vara där strax innan.

Lady: jag gör gärna sällskap dit, jag messar dig!

• ellan021

Hej mammorna!!

Har inte vart framför datorn på ett par dagar lr iaf inte nån längre stund =)
    Jag ska försöka ta mig till Odensvi på sångstund imorrn, det va så himla trevligt förra torsdan på Vallby tyckte vi.

Kul med fika igen, kan baka lite i helgen och ta med mig. Behöver dock en adress =)
    Ses imorrn tjejer.

Jolinsfaster
    Lady of Baqueta
    Lille Skrutten
    Bezilia
    Cicci10
    Plogen
    Shia
    Perni
    Plankan
    Skuggspel