***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
hej hallå, nys och snor :-P
I helgen blir det kalasande här hemma. Lilla Ronja blir två år!!!!
Ikväll ska jag och tjejerna ha lite myskväll. R ska på bio med en kompis.
Nu ska lite lunch ner i magen!
tjoooo!
tack för länken....länk/arna
Här ska vi försöka fylla helgen med nyttogrejs, men det känns inte så lyckat eftersom helgen inte är så lång. hahaha
hej på er, vet inte när ja var här sist men hänger ju mest på facebook nuförtiden:)
kolla precis in min presentationssida och insåg att det var ett år sen jag kolla senast.
kul å se att tråden finns kvar :)
Kul att se dig här Annika
Man är inte lika aktiv som innan och när var man gravid på familjeliv.
Grattis Ronja 2 år!!
Nu blir det lite mer kaffe här sen dax att bege oss ut. Får se om någon mer hinner vakna, just nu är det bara jag och Nelly uppe, de andra tre slöisarna sover
Fast är ju helg, så såklart dom ska!
Underbart vinterväder idag! Solen värmer idag! Känns som VÅR om man blundar mot solen för en stund ♥ Varit ute 2 timmar i snön & fick ändå dra in lillan. Hon verkligen tok älskar att vara ute ♥ Nu sover hon middag. Jag ska passa på att pyssla lite tänkte jag
Dom andra tre åkte till Marieberg för shopping av julklappspresentkort och lite annat på bla IKEA efter att ha sovit till 11 (!!!) wow säger jag! Kommer förmodligen aldrig mer kunna sova SÅ länge, inte ens dom gånger vi har barnledigt. Förmodligen skadad men vaknar tok tidigt ändå ![]()
Grattis till Ronja, hon börjar bli stora tjejen ju
Härligt väder idag, blir nog en promenad efter maten. Det vankas lövbiff och såna där barbequeskruvar från konsum till lunch. Och curry-mangosås till det. *mums*
Halloj!
Vi har precis kommit in från pulkabacken, pulka bob och korvgrillning, tokfint!
Ikväll ska vi på kalas!
Tina, jag kan lätt sova till 11, men det kan ju bero på att jag är vaken några gånger/natt...
I morse fick jag lyxig helgfrukost när jag vaknade kl 9.30 ca.
GRATTIS Ronja!
Ronja Rabarber Bus Rövarunge hälsar tack för alla grattis!!
Idag har vi haft mini-kalas... då papps är borta på jobb idag, så började vi med frukost kalas och paketöppning innan han åkte, sen kom mormor,morfar och g.mormor på lunch och fika.
Det bjöds på parmainlindad kycklingfilé i balsamvinäger sky, kroketter, frästa grönsaker och sallad..
Givetvis en tårta å bullar
Hon är mycket nöjd damen!!
Favoriten var nog dockan med artonstusentrettiotvå tillbehör från gammelmormor!! Sen hade "hon önskat sig" mjuka paket. Å massa fina kläder blev det !!! *mamman glad*
trevlig fortsatt helg!
Hejsan Hejsan i stugorna!!
Här håller man på att damma av ALLT i hela huset. Har gjort hål i ytterväggen på källarplan för en ytterdörr. Vad fint det blev av slipdamm ÖVERALLT, trots att man försöker skydda allt med plast och annat. Jaja.. Det blir ju ett fint slutresultat. Så jag får se glad ut och ta tag i dammsugaren och dammtrasan igen!
- Ja du Tina.. Man vet ju vem barnen brås på om de sover så länge på morgonen.
Kan säga att det INTE är mig det brås på. Jag är uppe med tuppen. Har försökt att sova så länge, men det går inte. Har alldeles för mycket för mig så jag har helt enkelt inte tid och inte lust heller för den delen. Är inte född med den förmågan.
Här kan jag säga att här får de inte ligga till 11. Om de ska ha frukost så får de komma ner när vi andra äter. På helgen typ vid 10. Inte en minut senare. Eftersom lunchtimmen är då nära. Jag kanske är hård, men så är det!
I dag har vi haft besök hela dagen av ett gäng kompisar. Har även hunnit med därimellan att vara barnvakt.
Nu ska vi fortsätta att damma lite till innan vi ska ut.
Kvällen blir myspys!
Ha en bra lördags kväll!
Kram på er
Här är vi uppe med tuppen!
Dax att dra igång dagen med frukost. Illa när man får vänta på att det ska ljusna innan man kan gå utåt. Hoppas solen tittar fram idag också!
På helgerna gör det mig inget alls att dom sover ut ordentligt med tanke på att dom inte somnar direkt tidigt på kvällarna. Så det behöver dom nog ibland!
Ha en fin söndag!
Vi ska iväg till en kompis och leka på förmiddagen, skoj skoj ![]()