• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • RonjaMimmi

minlie - Sorry för det sena svaret, har inte haft tillgång till internet. Utställningen gick ganska bra. Katterna uppförde sig bra och fick fina bedömningar, det blev dock inget pris att ta med hem. Katterna tävlade i tre olika klasser så dom tävlade aldrig mot varandra, men en blev 2a i sin klass, en blev 3a och en blev 4a. Men jag är nöjd ändå

• Pia J

Jag ser det snöar...
    Jag ser det blåser...

Det var väl ROLIGT HURRA!!!!

Idag har jag hämtat ut bebbe kläder på posten DET var roligt

shit happens
  • Donnis
    Pia J skrev 2010-02-20 15:15:58 följande:
    Jag ser det snöar...Jag ser det blåser...Det var väl ROLIGT HURRA!!!!Idag har jag hämtat ut bebbe kläder på posten DET var roligt
    YEEEEEEEEEEY {#lang_emotions_baby}
  • planerat09

Här har vi roat oss med att se på när grannarna haft "snökrig" med varandra.. hahaha

Den ena står och skyfflar bort snö på sin infart medan den andra kommer med sin snöslunga och slungar bort sin snö från sin egna infart så all snö öser över hos grannens nyskottade infart.... Ni kan tänka er synen...Rätt så förbannade kan jag lova. Den skyfflande grannen tog snöskyffel i högsta hugg och började ösa tillbaka all snö på den som slunga bort sin snö.. hahaha.. Jag kan bara skratta åt allt vad snön kan ställa till med..

Säger bara en sak..  om man har en snöslunga så ska man nog veta hur den fungerar innan man startar den!{#lang_emotions_wink}

• kvinnan47

Ja se här i Östansjö är det då ingen som skottar eller plogar, vi är totalt låsta till att stanna inne.
    Inte kommer vi ut med hunden heller utan hon får hålla till godo med vår lilla täppa utanför ytterdörren. VAD GÖRA ?
    Men vi har iaf varmt o mysigt inne.

• Pia J

kom nyss in från en promenad med hundarna.. det var inte heller skottat...det var rätt så intressant!! Och friskt måste jag säga..

Har röjt lite här hemma, dammsugit, förberett för kvällens tacopaj. Ska bädda rent sängarna. På förmiddagen var vi i Kumla, det var oxå intressant att ta sig dit och hem. . .

shit happens
  • Donnis

ja fy vilka drivor det blivit idag!!!

hoppas det inte blåser lika mycket imorrn så man kan ta sig ut.. =S

• planerat09

Det är så tacksamt när man varit ute och skottat. När manväl kommit innanför dörren så kommer plogbilen.

Så nu är det bara att gå ut och börja om..

Idag gör det inget med tanke på att solen verkar vilja titta fram, sen behöver jag inte gå på gymmet på ett tag!{#lang_emotions_tongue_out}

• Pia J

tjosan!

Idag har vi lulla runt här hemma och grejjat.. Mamma och pappa var här och fika förut. jag vevade ihop en kladdkaka, gött.

Ungarna är ute och leker, i gångarna som Robban lyckats skotta fram i HÖÖÖGEN med snö -som är vår baksida.. nånstans finns marken..tror jag!? :-P

Har tvättstugan idag, så skönt och tvätta alla sängkläder där när maskinen sväljer så mycket. Till skillnad från fjutten vi har här inne.. Plus poäng till bostadsrättboende

shit happens
  • minlie

Här har vi haft kalas idag igen. Mina föräldrar har grattat Cajsa som fylde 11 år igår. Igår hade vi dubbelkalas tillsammans med kusinen som vart 6 år. Dubbelt med kakor och dubbelt med tårta att välja på, inga fel alls
    Tror hon vart rätt nöjd med sin dag. Speciellt årskortet på Alléhallen!!

Fy f*n vad snö! Vi var ute en timme igår kväll och fick låna grannens snöslunga. Helt otroligt vad snö! Kul om man ska ut och leka i snön men inte när man ska ut med bilen. Körde fast redan på uppfarten tidigare idag... sååå fick strunta i att åka. Och sen har dom inte ens plogat vägen här! ÄN!

Nu väntar vi på att lilltjejen ska komma hem från Bion.
    Sen blir det kyckling, ris och wookgrönsaker till middag.

Nelly 07 ♥
Svar på tråden ***Hallsberg***