• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

Elin- luddiga minnen kan man även ha härifrån *visslar lite lömskt*

marie- slalom vore lika med självmord för min del

Ingen aning om varken Gotland eller Öland. Men västkusten är underbart om jag ska tipsa om nåt. Smögen, stränderna, färska fisken och hamnen. YAY!

Idag så kom mamma på att hon skulle överraska Nina med en övernattning och imorrn ska de till Badhuset. Det var populärt!!!
    Så nu är det bara jag och Ronja hemma och hon kvällsmyser lite med barnprogram.
    Robban jobbar över, kraken.

Linda- jag förstår det. Men det tar väl en stund att komma in i det oxå!! Förresten blev du nöjd med ditt betyg? Hann ju inte träffas på slutet.

Idag var jag och lämpa av lite blod på VC. Snart spräcker jag milstolpen -100!
    104 dar kvar

shit happens
  • minlie

Gotland har man ju förstått ska vara bäst Elin Mina föräldrar var där förra året och älskade det! Kanske skulle satsa på Gotland då. Men har ev tillgång till gratis boende på Öland, så därför jag frågar

Najs Pia!! Snart 3 barns morsa då {#lang_emotions_dreamer}

Börjar bli smått bebbe sugen by the way. ÄNNU en nära vän som fått nyss... såååå mysigt ju!

Varit ute en bra stund i blåsten. Men med bäst vinterkläder så finns det inget som stoppar en stunds ute lek eller promenad. Behöver man varje dag ju! Halva kvarterets ungar, Nelly och jag har härjat runt på sparken och åkt i backen. Super skoj!

Mat i magarna och nu blir det lite tv och välling mys innan nattning {#lang_emotions_heart}

Nelly 07 ♥
  • Donnis

Pia - hrm-hrmmmm har ingeeen aning om vad du menar!!! {#lang_emotions_dreamer}

Tina - kör på öland tina! lär va betydligt billigare där på sommaren!

• Donnis

när kan man vända bilstolen framåt?

Jag har googlat osv men vill höra era tankar o åsikter

• minlie

Tidigast 3 år men helst 4år tror jag! Vi ska försöka ha Nelly så länge som möjligt bakåtvänd. Men vet dom som vänder betydligt tidigare!
    Men enligt vad man "ska" så är det ju 4 år tror jag

Vi får nog lov att köpa ännu en bilstol innan den sista som dom har tills dom sitter utan. Blir nog innan sommaren skulle jag tro.
    Vad har ni för stol nu Elin? Trångt?

Nelly 07 ♥
  • Pia J

Precis, 4år är det vi hört,läst. Och kört på med Nina.

Elin- Nääää förstår jag väl att du inte gör!!

Tina- jepp snart 3-barnsmorsa. wiie! Inte klokt faktiskt. Om man tänker efter men superkul och spännande!

Idag har jag försökt plugga järnet men nu står ögonen i kors så jag hoppas på det bästa imorrn på mina skrivningar i Askersund.

shit happens
  • PINK666

pia, ja jag blev nöjd med det.. kunde inte blivit bätte om man säger så :P du då?

idag ska man ut i snöyran och ha grupparbete, funderar bara på om jag ska våga köra eller om jag ska ta bussen !

• planerat09

Skåne och västkusten är också att reko.. På sommaren kan man nästan tro att man är utomlands när man är längs kusterna. Tylösand oj oj oj...Eller skåne kusterna.. Ja det måste upplevas för att man ska förstå vilket fint land vi faktiskt bor i. Sambon tjatar om att vi ska åka utomlands, medan jag vill att vi ska upptäcka mer av vårt fina landskap. Finns mycket som man inte har sett än. Sen hör det till saken att jag är sååååå flygrädd. Min första utlandsresa som sambon gav mig i födelsedagspresent var redan bokad och klar i princip. Så jag var mer eller mindre tvingad att följa med. Det gick bättre än vad jag trodde. Eftersom jag aldrig upplevt en flygtur förr. Det var såå underbart och så vackert när vi väl landat och vi var där. Men nu när jag vet hur det är så blir det "tvärnit" när utlandsresa kommer på tal. Vi ska ner till både västkusten och skånekusten i sommar. Har ju gratis boende hos min kära mor som bor precis vid Öresundsbron. ;) Gäller att man kommer ihåg att ta av sista avfarten i Sverige, annars blir det att man får besöka grannen Danmark och åka över den fina Öresundsbron! ;) Var ska ni andra på semester i Sommar?

• Donnis

jepp 4-5 år samt 15kg är det jag hört/läst.

Viktoria väger ca 17kg.

Det går inte att koppla bort airbagen fram o där bak sitter hon som en packad sill =(

Hon sitter i nån acta graco-stol. Ingen flashig överhuvudtaget meden massa finesser...

I sommar ska vi försöka få till nån vecka på gotland iaf annars är vi bara hemma. Får se hur det blir med jobb o så...

Svar på tråden ***Hallsberg***