• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • minlie

Hanna: Det gör du rätt i.. ibland får man släppa alla måsten och bara vila upp sig! Det är faktiskt ett måste! Hoppas du fick vila en stund så du känner dig piggare. Är säkert årstiden som börjar kännas av. Är också aptrött vissa dagar.

RonjaMimmi: Har glömt att fråga, hur gick kattutställningen för dig??

Här har vi hunnit med en massa på förmiddagen. Lyckades rensa ur tjejerna garderob och fick 2 proppfulla säckar att lämna på insamling. Super bra vart det! Nu ska lite nytt fyllas på. Hunnit med att vara ute en stund också, så skönt väder idag!

Ska in till Marieberg snart en sväng och handla det sista till kalaset och imorgon ska det bakas!

Nelly 07 ♥
  • planerat09

Någon som vet vad det kostar att hyra skidor i Storstenshöjden?

• Pia J

Tina- nej det spelar liksom ingen roll om jag anstränger mej eller inte, värken kommer ändå. Och det gör ont att ligga så sömnen blir ju lite sisådär.

Hanna- hoppas du fick vila en stund!

Marie- nää ingen aning..men jag är ingen skidmästare bara jag tänker på såna så ramlar jag omkull

Ikväll ska jag och R ha en myskväll, lite film och mat när barnen somnat.. "bara vara". Nina och Ronja (om de får bestämma) väljer ju givetvis då makaroner och köttbullar..inte svårflörtade så. Jag tänkte veva ihop en liten potatisgratäng,nån sallad å steka ett par bitar kött till oss sen.

shit happens
  • PINK666

Hej!!

Nej inte direkt nyinflyttad, bott här i lite över 2 år !!!

Pia känner du inte igen mig :P hihi=)

• Pia J

NEJ MEN HEEJ!
    Kul å se dej! Jag var tvungen att kika in på din sida lite ordentligare på fotot
    Så det blev socionom utbildning!!

shit happens
  • planerat09

Morrn Morrn!!

I går hade vi en riktig "ta hand om varandra dag". Blev riktigt lyckat!
    Hade middagsgäster och jag själv blev uppvaktad med blommor av sambon. {#lang_emotions_dreamer}
    Så då blir man ju helt såld..{#lang_emotions_tongue_out}
    Var tänkt att vi skulle avsluta kvällen med en film, men tiden bara rann iväg och det blev för sent. Så filmen ska vi se idag istället.

Middagsreceptet har jag nedskrivet i min receptblogg på min sida, om det är någon som vill ha. Sååå gott! Fläskfile med pikantost. Mums! Inte någon direkt hälsokost, men så otroligt gott! Inte var dag man äter det heller.Så då får man unna sig vid speciella tillfällen som det var igår.

• minlie

Ang skidor i storstenshöjden så finns ju deras hemsida, där finns prisinfo och kontakt uppgifter. http://www.storstenshojden.se/
    Brorsan och deras familj är ofta där! Super fint!

Imorgon på förmiddagen ska vi iväg på barn teater i Örebro, ska bli riktigt trevligt :) Blir jag, lillan, bästa vännen och hennes två barn.

Här blir det pasta med skink, broccoli och ostsås till lunch. Gottigott!

Någon här inne som kan Öland? Hur är det där? Något sevärt och vart är bästa stället att bo? Alltså vilken sida av ön

Nelly 07 ♥
  • planerat09

Jo jag upptäckte att Storstenshöjden faktiskt hade en hemsida lite senare.. {#lang_emotions_wink}
    Det är jätte skoj att åka slalom. Var ett tag sen, så det är på tiden att uppleva det igen.

Kan inte mycket om Öland men Gotland kan jag. Där är det kanon på sommaren men dyrt.  

• PINK666

Hej!

ja det blev socionom , och det är MYCKET o göra =)  helt slut nu efter en dag i skolan med föreläsningar och kommunikationsövningar :D känns som om man knappt har tid med barnen :S

• Donnis
    planerat09 skrev 2010-02-18 13:28:34 följande:
    Jo jag upptäckte att Storstenshöjden faktiskt hade en hemsida lite senare.. Det är jätte skoj att åka slalom. Var ett tag sen, så det är på tiden att uppleva det igen.Kan inte mycket om Öland men Gotland kan jag. Där är det kanon på sommaren men dyrt.  
    JA!! länge leve gotland!!! hihihi öland har jag bara luddiga minnen från  
Svar på tråden ***Hallsberg***