***Hallsberg***
Morrn Morrn!!
Urs idag är man allt bra sliten. Har varit väldigt mycket på sista tiden. Varje dag har vi gjort något speciellt. I morse drog jag i "nödbromsen"!
Sa till barnen att i dag så blir det absolut INGENTING! Det ska bara vara en dag då vi inte gör något.
I helgen blev det två vänder till Linköping. Sambon till Skövde. Vi blev uppvaktade av sambon med finfin frulle på alla hjärtans dag. Han hade lagt ner tid på att skära ut
i bröden. Så fint så!
Men vi är inte som alla andra så vi har skjutit fram alla hjärtans dag till onsdag då han slutar tidigare. Eftersom det var varit stress stress hela helgen.
Sambon vet inte om barnens och mina planer, så då ska vi överraska honom istället!
Annars så är det planeringar inför dopet som sker just nu. Vet precis hur jag vill ha det. Filmen är klar som jag gjort, som ska visas på dopet. Så just nu känns det som att jag har koll på läget. Jo det förstås.. det viktigtaste av allt. Dopklänningen...Den har jag INTE hittat än, så det är väl det som är ett litet stressmoment, eftersom om jag inte hittar den så måste jag sy en rätt så snart. jaja.. allt ordnar sig i slut änden på ett eller annat sätt!
Vad händer hos er andra då?