***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Gillade både Anna och Salem men tyckte att Annas låt var super!
Håller med om att Jöbacks låt inte var den bästa igår, han som annars är så bra. Jag och sambon var på en av hans julkonserter på Conventum.. helt underbar!
Missat att Stefan har en kändis i släkten? Bra jobbat
Tycker hon är super snygg och verkar vara en jordnära och go tjej! Fick en helt annan uppfattning efter hennes medverkan i lets dance. Och f*ck vilka snygga kläder!
Björn Gustavsson är saker det!
Ska föresten på RAW comedy club här snart! Can´t wait!
Nu blir det en promenad i solen innan lunch! 
har 80 dar kvar... ![]()
Härligt Pia, nedräkningen har börjat!
Jag kan inte yttra mig om melodifestivalen då jag inte sett ett enda "avsnitt". Men jag lär väl få skavsår i öronen av att höra alla låter femtielva gånger på radio ändå...
Skulle ut på promenad idag i det underbara vädret. Klär på hela familjen och kör ut barnvagnen bara för att upptäcka att jag har punka på ena hjulet så det blev ingen promenad, men vi var ute i 3 timmar ändå. Sååå skönt!
Nu ska vi till ett par kompisar, dom har bjudit dit oss på smörgåstårta *mums* ![]()
Pia - 79 idag då...
Time flies!
I går var jag på Me&I-party. Mitt andra ever, det var trevligt. Gott fika, fina kläder och en mycket trevlig försäljare...
Jag är skitsur att jag missade Mia Skäringers show igår, den hade jag velat se...
Förresten Bea, glömde att säga att du var skitsnygg igår och vilken mage!! Superfin bebbekula ju! Jag blir ju nästan avis...
Tack, vad Du är gullig Hanna!
Vilket fantastiskt väder det är idag och jag ska vara ledig imorgon! Ledig = Inte skava till Lithells..
Blev skådning igår! Vi såg tyvärr inget coolt, en fjällvråk, en ormvråk och en mus men det var också det.. Därimot hade jag fruktansvärt roligt, skrattade så jag fick ont i magen! Vi pulsade i snön och jag såg ut som en michelin gubbe med termobyxor och stickad tröja. Var helt slut när vi kom hem.
...en mus...??
Inte snäll Bea, ärlig...
Jupp, vädret är toppen!