***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
tina- skönt att det är över för dig. IIIISSSGLASS till dig, svalkar fint för det ömma.. hmm jag har nog oxå lite ont... en calippo kanske!? :-P
Missv- ja våååår!
Och njae---- jag är inte så värstans smidig just nu ![]()
Tjena Tjena!!
Här har man varit ute hela förmiddagen. Så härligt ute!
Själv lyckades jag vurpa på den härligt glänsande isen. Tur att jag inte fick med Sanna och barnvagnen i fallet. Jag säger bara.. jävla is! Det går ju inte gå. Nerför går. Det är bara hasa på skorna, svårare att stanna.
Ska bli sååå skönt när det är bar mark.
Idag invigde jag dessutom sittdelen på barnvagnen. Haha.. Sanna ser ut som en liten fis i den STORA vagnen.
Nu blir det kåldolmar till en lite sen lunch!
Hanna... nu har jag hittat hit
Jäklar Anna, nu slog jag nästan i backen...
Meen...det tog allt några dagar, har du suttit vid datorn hela tiden...
Meeeen Anna, kul se dig här och ännu roligare att ni väntar tvåan!! Grattis
När är ni beräknade?
Jag är sugen på all mat som finns! Skulle ge min högra hand för mat förutom soppa nu!!! *blir lite smått galen*
dom har klämt sönder halva min mun på OP.... hade tydligen varit riktigt besvärligt att få bort den ärrade halsmandelsn så OP tog längre tid än beräknat. Blåsor högt och lågt och sår efter fläskläppen, jag är såååå snygg hihi.
Nu blir det soffan igen.
Har världens bästa mamma som har Nelly på dagarna så hon får vara ute och leka och allt som inte jag orkar nu. Väntar på att hon ska komma hem *sakna*
Nej men hej Anna!
Idag åkte tuppar och hönor fram. Kunde inte hålla mig!
Det där med påskris är ju kul...när man har katter *mutter*
Morrn Morrn!
Blev förvånad att det regnade ute idag. Det är kanon, för då förvinner förhoppningsvis den förbaskade snön och isen!