***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Äsch, märk ord bara...
Visste att du aldrig kunde mena gullig så då ändrade jag till snäll, men eftersom jag inte är det så...ja... Du fattar va..?
Coolt med stor kikare... (glad att jag inte bor i Östansjö...
)
Jag bakar, kladdmuffins... Snart snart snart är de klara ...!!
"Alla barnen, gå och lägg er...!"
Melodifestivlen - Har inte följt alls och såg inte finalen, gick dock in och lyssnade på det vinnande bidraget och ka inte påstå att jag är imponerad...
Pia J - 80 dagar! Härligt
Känns det bra?
Vår helg blev mer händelserik än planerat, jag vakande upp i lördags och såg vädret och väckte maken och frågade om vi inte skulle åka och kolla på bilar? Han var inte sen att hänga på om man säger så! Vi har lääänge pratat om att vi måste ha en andrabil, gärna en snål mindre bil som man kan pendla med. Så vi åkte iväf för att TITTA (märk väl!) och vid tredje bilhandlaren så råkade vi visst reservera en bil och idag har jag skrivit på papprena
Och vi som skulle ha köpstopp denna månad...Har gått sådär, beställt barnvagn och nu köpt bil *skakar på huvudet och skrattar*
Är det någon mer här i området som blir helt galen på Kårstahultsvägen, den är ju för f-n knappt körbar längre!!! Hrlst sanslöst vad dålig den är!
Nu tror jag att jag ska ta mod till mig och boka tid hos greger och avboka min frisör, sen badkaret med en badbomb!
Puss på er!
hopp å hej va det skrivs!!
Bea har du varit ute å guppa med magen
Jag skulle klippa tånaglarna igår..var ju förfasiken ett helt företag att nå
Kul å se en mus förresten...gör inte jag numera
Sockerråtta- ja det känns jättebra. har ont och så, men det är det värt
idag har vi varit till örebro, vi tog tåget och det tyckte flickorna var kul. Sen så var vi till ögonkliniken med Nina, lite bakläxa på glasögon användandet!!
på tal om att köpa/sälja lägenhet.. Min faster fick sin lägenhet såld i centrala Stockholm för några dagar sedan. Hon fick 6.9 miljoner!!!
Det kan man kalla schyssta priser! Vet vem som köpte den oxå men det är ingen Svensson direkt. 
En lägenhet här skulle ju nästan kännas som gratis i jämförelse med storstädernas priser.
Nää nu väntar sängen. Har varit en hård dag i dag.
Natti Natti
Godmorgon!
Idag tyckte mina två små att det var läge att gå upp redan vid 6! Ja vad härligt!
Kul med ny bil!
Jag har inte heller lyckats hålla mig från att shoppa den här månaden, men så dyra saker som ny barnvagn och ny bil har jag i allafall lyckats undvika...tror jag
Kårstahultsgatan är helkass! Eller var i allafall i söndags när jag hade äran att slira omkring på den! Vägen utanför vårt hus är inte heller att leka med. Det är en liten nerförsbacke precis utanför och där är det glashalt. Jag åkte på fötterna ner i går när jag var ute med barnen, när jag skulle upp igen så var det nästan helt omöjligt att komma upp med barnvagnen, snorhalt!
Hanna- morgonstund har guld i mun eller var det grus :-P
Idag så känns det som om fogarna skulle kunna hoppa ur höfterna..ajjejaj.. men det struntar jag i.. *envisast i stan*
Ska iväg med barnen till dagis. Sen blir det lite skola på hemmafronten.
Morning!
Alive and kicking! Eller ja.. känns som någon kört över min mun med en ångvält.. typ.. har föresten äran att prova på lite av botex läppar dessurom.. är nog inget jag kommer satsa på.. men kul att prova på 
OP gick bra. Vilken sjukvård vi har! All ära till den, för jag har aldrig vart med om maken till att bli så väl bemött och omhändertagen! *tummen upp*
Har inte heller lyckat låta bli shoppingen, klickade hem vår munderingen till Nelly här om dagen som jag hoppas kommer vilken dag som! Snart är det VÅR tjejer!