***Hallsberg***
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Då kör vi igen då!
(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)
Har inte varit inne och läst här på ett bra tag så jag kommer lite på efterkälken.
Sockerråtta - Yupps, jag har sökt till Robinson
Bra sätt att gå ner lite i vikt.. Nää, skojjar bara. Det skulle vara ett äventyr att testa sina gränser och en "once in a lifetime" upplevelse.
Angående Melodifestivalen så hejjade jag på Darin, efter den 10e rösten från mig så tappade jag räkningen. Och jag blev så glad när första jurygruppen gav honom sin 12a, trodde det skulle gå bra då. Men men.. Av dom som sen låg i topp så tyckte jag att Salem skulle vinna.
Är det någon förresten som har använt Ikeas låd- och skåpspärr? Fungerar dom att sätta på garderobsdörrar? Jag har precis "sanerat" alla kläder och lakan från katthår och nu vill jag inte ha några katter i garderoben längre.
jag har slutat att kolla på vädret i förväg.. jag tittar ut genom fönstret i stället..
Idag har jag gått mig gul och blå känns det som...ajjejjaj.
MVC gick bara bra!! Sjuksköterskestudent från Greys Anatomy var där... jag lovar.. Ögongodis...
BVC gick bra med Ronja med, kommer förmodligen bli utredning på hennes mage.. så får vi se!
Ronjamimmi- hihi har du oxå garderobsliggare!!
Pia - Ja, har du det också?
Vår hyresvärd har precis installerat en torktumlare i vår tvättstuga så nu har jag använt tumlare för första gången i mitt liv och den är numera min bästa vän, den tar bort allt katthår så jag har kört allt jag äger i textilväg i den för att "sanera" och nu har jag snart helt hårfritt trots 5 innekatter, ska bli så skönt.
Men eftersom katterna kan öppna garderobsdörrar så funderar jag på att sätta dit såna spärrar för att få ha det hårfritt i framtiden också.
OM jag har... men jag har gett upp hår jagandet, haha. Nä inte riktigt, vi tumlar ju oxå det mesta. Underbart!
Men vilken skillnad på årstider då mina går ut.. bli knappt nåt inne!
Men har påslös dammsugare, också bra när man har djur!!
Härligt med dropp från taken! Våren är på gång!
Redan börjat spana in lite vårnytt och Nelly vårkläder & gummistövlar är redan hemklickade. Nu får det lov att bli vår helt!! 
Hade hoppats på att kunna köpa pizza idag.. meeeeen istället fick Magnus ringa min läkare då jag knappt kan prata själv för tungan gör så ont. Får se vad dom säger. Kanske skulle få något att gurgla i! Väntar på att dom ska ringa upp..
Nu ska vi förmiddagsmysa under täcket i soffan! Blir tydligen Tomtar & Troll
Önskar alla en trevlig helg!!