BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag har också börjat bli sjukt trött igen, fram tills i förra veckan kundej ga inte sova ut utan vaknade runt 6-7 tiden varje morgon men nu de senaste dagarna har jag sovit till klockan 13 varje dag
vaknar dock mycket pga ryggen, höften och kisseriet så klart.
Här där jag bor får man klara sig med ett foglossningsbälte... Sjukgymnasten har tagit sommarlov så bor man i Bålsta ska man inte vara gravid under sommaren har jag fått lära mig...
Har oxå foglossning... Kvällarna är värst... Då kan jag inte gå! men biter ihop och kör ett tag till.. är min träning som blir lidande för kan ajg inte gå så kan man ju inte träna heller...
Någon mer än jag som har problem med att åka bil. Efter 20 min i bilen så är sammandragningarna i full gång och det domnar i benen och värker så in i vassen vid svanskotan.
oj vad kass jag är på att skriva. Själv har jag tur och har ingen foglossning, peppar peppar!
Fast träning känner jag mig dålig på. Cyklar till jobb, det är allt.
Testade vattengympa häromdagen! Super skoj vart det men tydligen sista dem hade för dem skulle ha sommar uppehåll. Tänkte ist köpa sommarkort på badhuset här där också vattengympa ingår fast den är ju inte spec anpassad för gravida men det är ju bara att göra det man kan ju. ![]()