BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hoppas att alla mår någorlunda bra här. Trots lite krämpor här o där ;) Inte helt krämp fri jag heller tyvärr... har varit inlagd på sjukhuset för att jag har haft sååå ont i magen o efter att ha legat där i 3 dagar och massor av undersökningar o smärtlindrings så har de nu kommit fram till att det är krfti växtvärk jag har drabbats av... de säger att det ska släppa när jag kommer framåt vecka 24-25 så jag hoppas att det går fort dit...
Längtar till den 9/6 då det är dags för 3D ultrajud o få veta vad som bor där inne =D
Jag hoppar också in här, lite sent kanske men men :)
CarroW86:
För mig är det också så.. Men först kände jag inget till att helt plötsligt känna hur mkt som helst och nu knappt inget igen.... Men det kan bli så bara eller?
Var inne på RUL förra veckan och allt såg bra ut i alla fall och det är ju huvudsaken :)
Har ni kollat kön eller blir det en överaskning?
Tjejer, att ni inte känner nåt kan ju ha å göra med hur bebisen ligger.. Sparkar den in mot våra ryggar så känner man ju inte... Kan ju vara sså enkelt! =)
hej tjejer!!
måste fråga er en sak... ja har börjat få som mensliknande smärta i nedre buken på höger sida... de börjar när jag rör mig och slutar efter att ha vilat en stund på vänster sida, alltså legat på sidan osm inte gör ont... e ungefär som kramper... tror det är ligamenten som töjer sig men man e ju ltie orolig!
detta har kommit av o till sedan i fredags, i lördags kände ja ingenting... men igår kände ja de på eftermiddagen o kvällen o idag har de börjat nu på förmiddagen...
har ni känt något liknande???