• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • misa85
    LurvensFrö skrev 2010-05-30 20:58:26 följande:
    Tack för infon. Vad bra! Ska köpa medlemskort i veckan. yea. Om du kanske kan sånt så såg jag att dem hade två varienter. Den första är bottenkontakt och det är ju den jag testat. Men den andra är: (Den andra varianten heter djupvattenpass, då man använder sig av ett flytbälte.) Är det något som är svårt?. =O Aldrig hört talas om den sista varianten.
    Jag har aldrig vart på ett djupvattenpass men vet att det är mkt tyngre än vanlig vattengympa. Du arbetar ju med en massa övningar på djuptvatten och om du skulle tycka att något känns konstigt eller vill göra en variant av övningen så kan det bli svårt på djupvattenträningen =)
  • LurvensFrö
    misa85 skrev 2010-05-30 21:29:41 följande:
    Jag har aldrig vart på ett djupvattenpass men vet att det är mkt tyngre än vanlig vattengympa. Du arbetar ju med en massa övningar på djuptvatten och om du skulle tycka att något känns konstigt eller vill göra en variant av övningen så kan det bli svårt på djupvattenträningen =)
    aha ok. så kanske inte så bra för mig haha, iaf när man är ovan. Fan måste kolla med dem för det står tider men inte vilken variant det är. Precis som om det är olika och man ser när man kommer dit. Ska snacka med dem när jag köper kort för jag vill ju veta innan jag går dit.

Tack.
    Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • 2små2stora

Nu har vi varit och kollat upp bebisen i magen och allt var bra med honom som det visade sig vara.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Lindsey
    2små2stora skrev 2010-06-01 18:46:38 följande:
    Nu har vi varit och kollat upp bebisen i magen och allt var bra med honom som det visade sig vara.
    Grattis till pojken :)
  • Åttan
    2små2stora skrev 2010-06-01 18:46:38 följande:
    åå grattis..
    Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • Ella1986

Hjälp vad dålig jag är på att skriva!

Går in i vecka 23 i dag. Vi längtar verkligen efter vår bebis och vill att tiden ska gå fort.
    Började känna bebisens rörelser ordentligt förra veckan. Har känt den av och till hela helgen, men så i dag har det varit väldigt tyst. Hur rör sig bebis i era magar? Kan den leva om för att sedan ligga still en hel dag?
  • Mabaja
    Ella1986 skrev 2010-06-01 20:15:07 följande:
    Går in i vecka 23 i dag. Vi längtar verkligen efter vår bebis och vill att tiden ska gå fort.
    Började känna bebisens rörelser ordentligt förra veckan. Har känt den av och till hela helgen, men så i dag har det varit väldigt tyst. Hur rör sig bebis i era magar? Kan den leva om för att sedan ligga still en hel dag?
    Den kanske ligger och sparkar mot din rygg... då känne rman ju inte.. iaf inte nu!
  • MariaOMarkus
    har du moderkakan i framvägg så kan du känna midnre vissa dagar och mer andra :)
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF 10-10-10
  • Åttan
    vissa dagar så är den livligare än andra.. men jag känner den varje dag..
    Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • 2små2stora
    Lindsey skrev 2010-06-01 19:01:19 följande:
    Grattis till pojken :)
    Åttan skrev 2010-06-01 19:29:30 följande:
    åå grattis..
    Tack

Vi passade på att köpa en ny bil idag också En Reanault Espace 04 med 7 sittplatser blev det.