BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Jag måste lära mig hur jag kan träna.. Har varit och tränat spinning ikväll och satan vad ont jag har i ryggen. Jag vet att det är mina fogar som skriker! Dessutom har jag en väldig molvärk i magens nedre del med, stramar och har sig.. Härlig kväll jag har framför mig! =)
jeskan: Vad bra med en läkare som kollar upp dig ordentligt! Hoppas det löser sig med jobbet, men viktigast är ju att du och pyret mår bra
Vad duktiga ni är som tränar. Jag är totalt förslappad. Nävars, det stämmer nog inte. Jagar ju en dotter, tar långpromenader och fixar i trädgården. Men förutom det så tränar jag inget just nu. Men snart blir det vattengympa för min del
Ego: BM ringde hem till maken förut och ville flytta RUL-tiden från onsdag till torsdag. Men jag är på tjänsteresa på torsdag och kan inte då. När jag försökte ringa dom så var telefontiden slut
Skit, vet inte hur vi ska få ihop en ny tid med tanke på våra tjänsteresor...
Hur mår ni alla?
Idag är nog värsta dagen på denna graviditet. Höll på att svimma i färgaffären, såg massa vita prickar och benen bara vek sig... läbbigt!
Här i bålsta är det jättebra! =) Köpte ny bikini igår och överdelen chockade mig! 80G.. Nu får de sluta växa, blir svårare och svårare att hitta överdelar nu!
Är det nån av er som är så där in i norden trött? Jag är helt stendöd! Jag bara sover och sover så fort jag har chansen! =)