BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej alla :)
Idag har jag vart på ett nytt vul, bebisarna sparkade och härjade omkring i magen för fullt. Man kunde se deras små händer och fötter, sååå söta. Jag blev tack och lov framflyttad igen så nu är jag i vecka 11 som jag trott hela tiden :)
Mitt illamående börjar äntligen avta, men det gäller att aldrig bli hungrig!
Grattis till er som har 2!
Inatt dromde jag att jag fodde ut 2 barn i vecka 19, men de var sa stora och krop runt pa egen hand. De hade massor med har och jag fragade barnmorskan hur de hade kunnat missa att det var 2 och att var det verkligen ingen fara att de var fodda sa tidigt?Man dormmer sa markligt ju..
JAg var inne på gyn igår "akut", jag pallade inte mitt illamående mer och hade fått nog, så jag fick komma in och på lergigan och så frågade barnmorskan om jag ville göra ett ul för skojsskull, jag blev så glad fick äntligen se att det var något litet där inne. Det var en liten på 7 cm som slog och sparkade och for runt, jag fattar inte att man inte känner det?
Är så lycklig iaf! :)
Jag hoppar in här också!
Fick i onsdags reda på att jag är gravid, då jag trodde att jag egentligen hade ägglossning! Är i vecka 8+1 idag (BF 22 oktober) och mår jättebra!