• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma

Tack för grattis

Agamemnon: Vilken kämpe han är din pappa Vad skönt för dig!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-04 21:23:18 följande:
    Min pappa andas själv igen och inte bara det, idag när jag var där blev han flyttad från intensiven till infektionsavdelningen. En läkare kallade det "mirakulöst", ingen hade trott att han, om han överhuvudtaget återhämtar sig, återhämtar sig så fort. Han har naturligtvis fortfarande lunginflammation och allt men det är inte längre livshotande. Jag var där halva dagen och även om han var trött och delvis förvirrad så hade vi jättekul. Han skällde på mig för att jag kom utan Olivia så maken fick hämta henne från dagis och köra in henne.
    Ååh jag ryser, vad glad jag blir för din skull!!!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-02-04 22:09:21 följande:
    Agamemnon: Åh va kul! Va glad jag blir av att läsa Din pappa är en riktig kämpe!! Jo jag är här men det har varit en lång dag idag... snöoväder också! Om gårdagen kändes hopplös så är den här dagen sååå mkt bättre!! Det hjälpte verkligen att få se den lilla där inne, nu känner jag att jag kan klara det här med diabetesen och allt. Det är föresten en liten tjej som bor där inne det hade vi aldrig trott!! Hade ju redan namnet klart och allt så det blev en liten chock! Sambon ville genast iväg och köpa lite rosa kläder efter 4 pojkar är han helt lyrisk över en tjej! Vi som var såå inställda på pojke!LitenBlomma: Känner igen mej precis i det du skriver, så är det här också. Inget kul allas! *kramar* Hoppas resten av dagen blev bättre!!
    Supergrattis till lyckat UL och till en liten flicka!!

Föräldragruppen var kanske inte så mycket grupp, en del kom inte så vi var bara 4 mammor. J var där, tjejen som jag var hos förr förra helgen och som bjöd med mig ut förra fredagen (minns ni?) Vi satt och pratade och skrattade, hon är så rolig och lätt att umgås med.
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 09:28:35 följande:
    Supergrattis till lyckat UL och till en liten flicka!! Föräldragruppen var kanske inte så mycket grupp, en del kom inte så vi var bara 4 mammor. J var där, tjejen som jag var hos förr förra helgen och som bjöd med mig ut förra fredagen (minns ni?) Vi satt och pratade och skrattade, hon är så rolig och lätt att umgås med.
    Men det är ju härligt att det iaf har klickat med någon.
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 09:22:52 följande:
    Ååh jag ryser, vad glad jag blir för din skull!!!
    {#lang_emotions_kiss}
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-05 09:30:33 följande:
    Men det är ju härligt att det iaf har klickat med någon.
    Nu låter det som att jag är en svår människa som ingen vill prata med

En av de andra 3 mammorna på Föräldragruppen var en av de som var på Ö.F. Hon är jättetrevlig, vi firade midsommar med hennes familj när Meja var bebis.
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-04 13:07:44 följande:
    Jag har tack och lov aldrig haft det problemet på ÖF. Även fast jag kan vara blyg ibland..men här pratar alla med alla.
    Bor du i en stad eller i litet samhälle? (glömsk){#lang_emotions_embarassed}
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 09:37:41 följande:
    Bor du i en stad eller i litet samhälle? (glömsk)
    Jag bor i en stad, men vårat område ligger lite utanför staden så att säga.
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-05 09:36:23 följande:
    Nu låter det som att jag är en svår människa som ingen vill prata med En av de andra 3 mammorna på Föräldragruppen var en av de som var på Ö.F. Hon är jättetrevlig, vi firade midsommar med hennes familj när Meja var bebis.
    Nää, det menade jag ju inte! Jag menade mer att att klicka med en är ju bättre än att inte klicka med någon. Jag tycker inte att jag är en knepig människa men mig vill ingen klicka med.
  • Agamemnon

Jag har noppat ögonbrynen och färgat fransarna och efter det sprang jag in i leksaksaffären och köpte de första födelsedagspresenterna: ett litet keyboard, ett djungelpussel med upphöjda bitar och ett paket kritor.

Har ni några förslag på födelsedags presenter till en blivande tvååring och en blivande femåring, som har så mycket leksaker som man bara kan ha?

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9