Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Movieprincess: Grattis till bra första testdag! Säger som till Schumi, håll ut! Det blir bättre!
Eftersom vi pratar om slutet av maj så funderade vi på om vi skulle åka allihopa och gå på Gröna Lund. Vad säger ni om det? Maj brukar ju nuförtiden vara den bästa sommarmånaden. ![]()
Vi var i Kalmar igår och shoppade. Lämnade de stora barnen hos min syster och hade bara med oss Ida. Ändå tog det ett par timmar att köpa det vi tänkte. Först köpte vi en portabel dvd med dubbelskärmar till bilen. De vi har nu är inbyggda i nackstöden men bilstolarna står ju vänt åt andra hållet än så länge. Ludde fick en skärm till sitt playstation och J ska koppla in det nu i veckan.
Sen köpte vi Braun Multiquick (stavmixer) med andra funktioner som hackare och visp. Ska bli bättre på att göra egen barnmat, gjorde det till Ludde men sen slängde jag den innan Meja kom.
Sen köpte jag varsin pyjamas till tjejerna inne på Polarn och sist åkte vi hem till syrran och åt middag. Mamma och minsta systern kom oxå förbi. Tittade på M-festivalen hemma, åt nachos och godis.
Är bakis idag, men efter nästan en liter cola så börjar det bli lite bättre
Men hade sjukt kul igår iaf.
Hej Tjejer! Hoppas allt är bra med er och era små ![]()
Idag mår jag bättre..Igår gick oxå ok.
Här är det trist väder... Har Noa hemma... Sovit dåligt inatt och är för trött för att gå¨ut dit idag...
Schumi: Skönt att det ser lite ljusare ut iaf! ![]()